Dėkoju už paprotinimą, pone, bet kreipinys „ponas“ man skamba įtaigiau, negu „pone“. Todėl ir naudoju. "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message news:mngbtk$3cq$1@trimpas.omnitel.net... > Ir ne ponas, o kreipinys - pone. > > > > "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message > news:mng6kp$um9$1@trimpas.omnitel.net... >> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius. >> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto srautus ir >> draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio eismo juosta; >> žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, važiuojamosios dalies >> ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, transporto priemonių stovėjimo >> vietų ribas ir važiuojamosios dalies kraštą magistraliniuose keliuose. Šią >> liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi >> važiuojamosios dalies kraštą arba stovėjimo vietą. >> Papunkčio pakeitimai: >> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08) >> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08) >> >> Durna, bet taip yra. >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas >>> nedraudzia. Su istisinem tas pats. >>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise. >>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet >>> nx to reikia >>> >>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote: >>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas >>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą >>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos >>>> pradžios. >>>> >>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart >>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine; >>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir >>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-) >>>> - kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo >>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine >>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i savo >>>> juosta. >>>> >>>> >>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju budu ir >>>> tiek bedos. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "spakainas" wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai >>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną. >>>> >>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė: >>>>> siusk juos i Peru >>>>> >>>>> "spakainas" wrote in message news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt svarstymui, >>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat >>>>> sekančiu >>>>> klausimu: >>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi >>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes mentai >>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten >>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt reiks >>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - punktyras. >>>>> Zjb >>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - >>>>> punktyro >>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba >>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, spirt >>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot >>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip >>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką. >>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt lenkt per >>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę? >>>> >>> >