Tema: Re: Ištisinė
Autorius: Aras
Data: 2015-07-07 15:13:33
Dėkoju už paprotinimą, pone, bet kreipinys „ponas“ man skamba įtaigiau, negu „pone“. Todėl ir naudoju.


"NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message news:mngbtk$3cq$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir ne ponas, o kreipinys - pone.
> 
> 
> 
> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message 
> news:mng6kp$um9$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius.
>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto srautus ir 
>> draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio eismo juosta; 
>> žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, važiuojamosios dalies 
>> ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, transporto priemonių stovėjimo 
>> vietų ribas ir važiuojamosios dalies kraštą magistraliniuose keliuose. Šią 
>> liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi 
>> važiuojamosios dalies kraštą arba stovėjimo vietą.
>> Papunkčio pakeitimai:
>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08)
>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08)
>>
>> Durna, bet taip yra.
>>
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas
>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats.
>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise.
>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet
>>> nx to reikia
>>>
>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote:
>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas
>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą
>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos 
>>>> pradžios.
>>>>
>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart
>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine;
>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir
>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-)
>>>> -  kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo
>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine
>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i savo
>>>> juosta.
>>>>
>>>>
>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju budu ir
>>>> tiek bedos.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "spakainas"  wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai
>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną.
>>>>
>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė:
>>>>> siusk juos i Peru
>>>>>
>>>>> "spakainas"  wrote in message news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt svarstymui,
>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat 
>>>>> sekančiu
>>>>> klausimu:
>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi
>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes mentai
>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten
>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt reiks
>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - punktyras. 
>>>>> Zjb
>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - 
>>>>> punktyro
>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba
>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, spirt
>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot
>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip
>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką.
>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt lenkt per
>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę?
>>>>
>>> 
>