Durnas mąstymas. Atvažiuojant automobiliui iš galo dar nereiškia, kad toje vietoje jis nestabdydamas galės iš karto aplenkti. O palikus atstumą tokį, kad vėl įsibėgėtų iki 90 km ir aplenktų tuose 275-uose metruose, reikia puikiai žinoti kelią. O nakties metu tai tampa teisiškai neįgyvendinama. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:mngunv$cp6$1@trimpas.omnitel.net... > Na, ar tikrai? Paskaičiuokime. > Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir > grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant > 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus. > Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis? > Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas > vis tiek sutelpa. > > Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo > pagal taisykles aplenkti. ;) > > Linas Petkevičius rašė: >> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad >> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai >> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur. >> >> "Signalizacija" wrote in message >> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net... >> >> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj? >> Teleportuotis? >> >> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote: >>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius. >>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto >>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio >>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, >>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, >>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies >>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama, >>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba >>> stovėjimo vietą. >>> Papunkčio pakeitimai: >>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08) >>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08) >>> >>> Durna, bet taip yra. >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas >>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats. >>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise. >>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet >>>> nx to reikia >>>> >>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote: >>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas >>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą >>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos >>>>> pradžios. >>>>> >>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart >>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine; >>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir >>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-) >>>>> - kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo >>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine >>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i >>>>> savo >>>>> juosta. >>>>> >>>>> >>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju >>>>> budu ir >>>>> tiek bedos. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "spakainas" wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai >>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną. >>>>> >>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė: >>>>>> siusk juos i Peru >>>>>> >>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt >>>>>> svarstymui, >>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat >>>>>> sekančiu >>>>>> klausimu: >>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi >>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes >>>>>> mentai >>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten >>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt >>>>>> reiks >>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - >>>>>> punktyras. Zjb >>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - >>>>>> punktyro >>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba >>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, >>>>>> spirt >>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot >>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip >>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką. >>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt >>>>>> lenkt per >>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę? >>>>> >>>> >>> >> > >