Tema: Re: Ištisinė
Autorius: Aras
Data: 2015-07-08 06:31:27
Durnas mąstymas. Atvažiuojant automobiliui iš galo dar nereiškia, kad toje vietoje jis nestabdydamas galės iš karto aplenkti. O palikus atstumą tokį, kad vėl įsibėgėtų iki 90 km ir aplenktų tuose 275-uose metruose, reikia puikiai žinoti kelią. O nakties metu tai tampa teisiškai neįgyvendinama.

"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:mngunv$cp6$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime.
> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir 
> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant 
> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus.
> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis?
> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas 
> vis tiek sutelpa.
> 
> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo 
> pagal taisykles aplenkti. ;)
> 
> Linas Petkevičius rašė:
>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad 
>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai 
>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur.
>>
>> "Signalizacija"  wrote in message 
>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj?
>> Teleportuotis?
>>
>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote:
>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius.
>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto 
>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio 
>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, 
>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, 
>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies 
>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama, 
>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba 
>>> stovėjimo vietą.
>>> Papunkčio pakeitimai:
>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08)
>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08)
>>>
>>> Durna, bet taip yra.
>>>
>>>
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas
>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats.
>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise.
>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet
>>>> nx to reikia
>>>>
>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote:
>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas
>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą
>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos 
>>>>> pradžios.
>>>>>
>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart
>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine;
>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir
>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-)
>>>>> -  kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo
>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine
>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i 
>>>>> savo
>>>>> juosta.
>>>>>
>>>>>
>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju 
>>>>> budu ir
>>>>> tiek bedos.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "spakainas"  wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai
>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną.
>>>>>
>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė:
>>>>>> siusk juos i Peru
>>>>>>
>>>>>> "spakainas"  wrote in message 
>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt 
>>>>>> svarstymui,
>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat 
>>>>>> sekančiu
>>>>>> klausimu:
>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi
>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes 
>>>>>> mentai
>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten
>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt 
>>>>>> reiks
>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - 
>>>>>> punktyras. Zjb
>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - 
>>>>>> punktyro
>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba
>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, 
>>>>>> spirt
>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot
>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip
>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką.
>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt 
>>>>>> lenkt per
>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę?
>>>>>
>>>>
>>>
>>
> 
>