Na, ar tikrai? Paskaičiuokime. Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus. Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis? Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas vis tiek sutelpa. Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo pagal taisykles aplenkti. ;) Linas Petkevičius rašė: > Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad > vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai > matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur. > > "Signalizacija" wrote in message > news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net... > > nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj? > Teleportuotis? > > On 2015.07.07 12:33, Aras wrote: >> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius. >> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto >> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio >> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, >> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, >> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies >> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama, >> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba >> stovėjimo vietą. >> Papunkčio pakeitimai: >> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08) >> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08) >> >> Durna, bet taip yra. >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas >>> nedraudzia. Su istisinem tas pats. >>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise. >>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet >>> nx to reikia >>> >>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote: >>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas >>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą >>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos >>>> pradžios. >>>> >>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart >>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine; >>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir >>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-) >>>> - kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo >>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine >>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i >>>> savo >>>> juosta. >>>> >>>> >>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju >>>> budu ir >>>> tiek bedos. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "spakainas" wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai >>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną. >>>> >>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė: >>>>> siusk juos i Peru >>>>> >>>>> "spakainas" wrote in message >>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt >>>>> svarstymui, >>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat >>>>> sekančiu >>>>> klausimu: >>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi >>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes >>>>> mentai >>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten >>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt >>>>> reiks >>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - >>>>> punktyras. Zjb >>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - >>>>> punktyro >>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba >>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, >>>>> spirt >>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot >>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip >>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką. >>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt >>>>> lenkt per >>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę? >>>> >>> >> >