Tema: Re: Ištisinė
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-07-07 17:08:14
nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj? 
Teleportuotis?

On 2015.07.07 12:33, Aras wrote:
> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius.
> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba stovėjimo vietą.
> Papunkčio pakeitimai:
> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08)
> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08)
>
> Durna, bet taip yra.
>
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas
>> nedraudzia. Su istisinem tas pats.
>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise.
>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet
>> nx to reikia
>>
>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote:
>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas
>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą
>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos pradžios.
>>>
>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart
>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine;
>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir
>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-)
>>> -  kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo
>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine
>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i savo
>>> juosta.
>>>
>>>
>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju budu ir
>>> tiek bedos.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "spakainas"  wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai
>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną.
>>>
>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė:
>>>> siusk juos i Peru
>>>>
>>>> "spakainas"  wrote in message news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt svarstymui,
>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat sekančiu
>>>> klausimu:
>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi
>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes mentai
>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten
>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt reiks
>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - punktyras. Zjb
>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - punktyro
>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba
>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, spirt
>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot
>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip
>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką.
>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt lenkt per
>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę?
>>>
>>
>