Tema: Re: Ištisinė
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-07-07 21:23:11
nu suaukaiciavo kakokius metrus, tiesa pamirso parasyt kiek m pagal 
str'a buna papaiestos tos tankesnes punktyrines linijos ir per kiek s 
jas pramini

On 2015.07.07 20:46, 911 wrote:
> sportbatis galetu max idet nuoroda y olandija
> su salyga kad jos niekam neydomios, tai kaip ir niekinis komentaras butu
> skaiciuot vargu ar moka ;)
>
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh2o8$du5$1@trimpas.omnitel.net...
>> Cia siaip teoriškai. Vat galetu sportabtis paskaičiuot
>>
>> On 2015.07.07 20:31, 911 wrote:
>>> per pereja pedalas nemina 30kmh pas patareja jauciu net spidikas tokiu greiciu nerodytu ;)))
>>> cia nebent koks kodekas ir tai jei turnikas ant nugaros nekabo
>>> o siaip tai maciau spakainas moka vizualizuot ;)))
>>>
>>>
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh21a$dol$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Paskaičiuokim.
>>>> Pedalas mina per pereja 30km/h greičiu
>>>> Automobilis vaziuoja 50km /h greičiu
>>>> I kokį aukštį išlėks pedalas ir kokiu atsumu reikės ieškoti jo sportbacių?
>>>>
>>>> On 2015.07.07 19:28, KEdas wrote:
>>>>> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime.
>>>>> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir
>>>>> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant
>>>>> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus.
>>>>> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis?
>>>>> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas
>>>>> vis tiek sutelpa.
>>>>>
>>>>> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo
>>>>> pagal taisykles aplenkti. ;)
>>>>>
>>>>> Linas Petkevičius rašė:
>>>>>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad
>>>>>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai
>>>>>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur.
>>>>>>
>>>>>> "Signalizacija"  wrote in message
>>>>>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj?
>>>>>> Teleportuotis?
>>>>>>
>>>>>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote:
>>>>>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius.
>>>>>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto
>>>>>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio
>>>>>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose,
>>>>>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti,
>>>>>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies
>>>>>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama,
>>>>>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba
>>>>>>> stovėjimo vietą.
>>>>>>> Papunkčio pakeitimai:
>>>>>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08)
>>>>>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08)
>>>>>>>
>>>>>>> Durna, bet taip yra.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas
>>>>>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats.
>>>>>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise.
>>>>>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet
>>>>>>>> nx to reikia
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote:
>>>>>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas
>>>>>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą
>>>>>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos
>>>>>>>>> pradžios.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart
>>>>>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine;
>>>>>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir
>>>>>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-)
>>>>>>>>> -  kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo
>>>>>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine
>>>>>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i
>>>>>>>>> savo
>>>>>>>>> juosta.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju
>>>>>>>>> budu ir
>>>>>>>>> tiek bedos.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "spakainas"  wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai
>>>>>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė:
>>>>>>>>>> siusk juos i Peru
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "spakainas"  wrote in message
>>>>>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt
>>>>>>>>>> svarstymui,
>>>>>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat
>>>>>>>>>> sekančiu
>>>>>>>>>> klausimu:
>>>>>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi
>>>>>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes
>>>>>>>>>> mentai
>>>>>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten
>>>>>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt
>>>>>>>>>> reiks
>>>>>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą -
>>>>>>>>>> punktyras. Zjb
>>>>>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina -
>>>>>>>>>> punktyro
>>>>>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba
>>>>>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę,
>>>>>>>>>> spirt
>>>>>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot
>>>>>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip
>>>>>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką.
>>>>>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt
>>>>>>>>>> lenkt per
>>>>>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>> >