nu suaukaiciavo kakokius metrus, tiesa pamirso parasyt kiek m pagal str'a buna papaiestos tos tankesnes punktyrines linijos ir per kiek s jas pramini On 2015.07.07 20:46, 911 wrote: > sportbatis galetu max idet nuoroda y olandija > su salyga kad jos niekam neydomios, tai kaip ir niekinis komentaras butu > skaiciuot vargu ar moka ;) > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh2o8$du5$1@trimpas.omnitel.net... >> Cia siaip teoriškai. Vat galetu sportabtis paskaičiuot >> >> On 2015.07.07 20:31, 911 wrote: >>> per pereja pedalas nemina 30kmh pas patareja jauciu net spidikas tokiu greiciu nerodytu ;))) >>> cia nebent koks kodekas ir tai jei turnikas ant nugaros nekabo >>> o siaip tai maciau spakainas moka vizualizuot ;))) >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh21a$dol$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Paskaičiuokim. >>>> Pedalas mina per pereja 30km/h greičiu >>>> Automobilis vaziuoja 50km /h greičiu >>>> I kokį aukštį išlėks pedalas ir kokiu atsumu reikės ieškoti jo sportbacių? >>>> >>>> On 2015.07.07 19:28, KEdas wrote: >>>>> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime. >>>>> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir >>>>> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant >>>>> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus. >>>>> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis? >>>>> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas >>>>> vis tiek sutelpa. >>>>> >>>>> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo >>>>> pagal taisykles aplenkti. ;) >>>>> >>>>> Linas Petkevičius rašė: >>>>>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad >>>>>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai >>>>>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur. >>>>>> >>>>>> "Signalizacija" wrote in message >>>>>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj? >>>>>> Teleportuotis? >>>>>> >>>>>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote: >>>>>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius. >>>>>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto >>>>>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio >>>>>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, >>>>>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, >>>>>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies >>>>>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama, >>>>>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba >>>>>>> stovėjimo vietą. >>>>>>> Papunkčio pakeitimai: >>>>>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08) >>>>>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08) >>>>>>> >>>>>>> Durna, bet taip yra. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas >>>>>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats. >>>>>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise. >>>>>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet >>>>>>>> nx to reikia >>>>>>>> >>>>>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote: >>>>>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas >>>>>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą >>>>>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos >>>>>>>>> pradžios. >>>>>>>>> >>>>>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart >>>>>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine; >>>>>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir >>>>>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-) >>>>>>>>> - kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo >>>>>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine >>>>>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i >>>>>>>>> savo >>>>>>>>> juosta. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju >>>>>>>>> budu ir >>>>>>>>> tiek bedos. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "spakainas" wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai >>>>>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė: >>>>>>>>>> siusk juos i Peru >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt >>>>>>>>>> svarstymui, >>>>>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat >>>>>>>>>> sekančiu >>>>>>>>>> klausimu: >>>>>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi >>>>>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes >>>>>>>>>> mentai >>>>>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten >>>>>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt >>>>>>>>>> reiks >>>>>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - >>>>>>>>>> punktyras. Zjb >>>>>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - >>>>>>>>>> punktyro >>>>>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba >>>>>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, >>>>>>>>>> spirt >>>>>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot >>>>>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip >>>>>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką. >>>>>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt >>>>>>>>>> lenkt per >>>>>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >