Dar galima naudot trečią kuro rūšį - garo turbiną. Malkas vežiot priekaboj. "Same name" wrote in message news:nc0670$62r$1@trimpas.omnitel.net... Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > kokia prasmė to krovimo nedidele srove? > > yra BMW i3 Prasme matau vidaus degimo variklio + LPG baliono mazesneje maseje ir turyje. Kadangi elektrinese masinose daug vietos ir ases uzima baterijos, tai antra kuro rusis, skirta jas krauti, turetu buti maksimaliai sumazinta ir sulengvinta. BMW i3, matau, eita tuo keliu - 25kW 650cm^ ir 9l bakas. Bet kodel jis butinai benzininis, o ne dyzelinis? Tikrai nezinau kokia ta maza/didele/minimaliai pakanlama srove galetu buti, gal tu apsviesi? Grynai logiskai primeciau, kad noreciau mazesnio, lengvesnio, geriau jau pastoviai besisukancio generatoriaus be jokiu zaliu Autostop funkciju: http://www.gizmag.com/hyundai-launches-first-lpg-hybrid/12195/ Galbut tai galetu buti oru ausinamas variklis? Tuomet duju reduktoriu tektu pasildyt elektra, idomu kiek tam reikia energijos. Arba mazas dyzelinis variklis? Svarstymu sia tema pilnas guglas, o ar kas nors pagamino? Paziurek video: http://www.greencarreports.com/news/1094356_how-to-recharge-any-electric-car-anywhere-any-time-video ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/