On 2016-03-12 10:22, Same name wrote: > "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> >> P.S. Ar gali ne de..las sugalvoti siekdamas ekonomijos naudoti oru >> ausinama varikli (visa siluma - i ora) ir duju reduktoriu sildyti >> elekta, kuria gamins papildomai degindamas dujas (turedamas didziulius >> nuostolius is triju keitimu : silumine energija i mechanine, po to >> mechanine i elektrine ir elektrine vel i silumine...) > > > > > Viskas priklauso nuo tos energijos kiekiu. Eilini karta klysti. Norint net priarteti prie dabartiniu auto ekonomiskumo, taupomi visi galimi energijos praradimai (pvz variklis gesinamas prie sankryzos trisdesimciai sekundziu, nors del to reikia veziotis sunkesni akuma, devisi starteris). Todel visa laika tureti energijos nuostolius del trigubo energinos keitimo yra neprotingas ir nedaleistinas energijos svaistymas. Esant mazoms galioms, neprotinga naudoti dyzelini varikli (paskutiniai tyrimai kelia klausima, ar is vis verta mazalitraskese naudoti dyzeli. Panasu, kad tai paprasciausiai per brangu. Jei visus dyzelistus priversti leikytis ekologiniu normu, ju bendra eksploatacija pasidarys daug brangesne uz benzininio auto), taip pat neprotinga ir dujini (duju ne visur yra, reiks ir benzino, auga savikaina, mase, uzimama vieta ir t.t. Grynai dujinis variklis tinka krautuvui sandelyje - baigsis dujos, suvazinesi iki zinomos netoli esancios duju koloneles, ir visas. O pabandyk duju rasti kokioje austrijoje savo mazo baliono uzpildymui...) Audrius K. > Jei dujoms isgarinti silumos reikia daug kartu maziau, nei jos issiskiria joms sudegant ir virstant i mechanine energija - tuomet gali buti verta taip taupyti variklio mase ir turi. > Santykio paskaiciuoti nemoku, todel ir klausiu >