Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-12 09:55:01
On 2016-03-12 10:22, Same name wrote:
> "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt>
>> P.S. Ar gali ne de..las sugalvoti siekdamas ekonomijos naudoti oru
>> ausinama varikli (visa siluma - i ora) ir duju reduktoriu sildyti
>> elekta, kuria gamins papildomai degindamas dujas (turedamas didziulius
>> nuostolius is triju keitimu : silumine energija i mechanine, po to
>> mechanine i elektrine ir elektrine vel i silumine...)
>
>
>
>
> Viskas priklauso nuo tos energijos kiekiu.

Eilini karta klysti. Norint net priarteti prie dabartiniu auto 
ekonomiskumo, taupomi visi galimi energijos praradimai (pvz variklis 
gesinamas prie sankryzos trisdesimciai sekundziu, nors del to reikia 
veziotis sunkesni akuma, devisi starteris).  Todel visa laika tureti 
energijos nuostolius del trigubo energinos keitimo yra neprotingas ir 
nedaleistinas energijos svaistymas.

Esant mazoms galioms, neprotinga naudoti dyzelini varikli (paskutiniai 
tyrimai kelia klausima, ar is vis verta mazalitraskese naudoti dyzeli. 
Panasu, kad tai paprasciausiai per brangu. Jei visus dyzelistus 
priversti leikytis ekologiniu normu, ju bendra eksploatacija pasidarys 
daug brangesne uz benzininio auto), taip pat neprotinga ir dujini (duju 
ne visur yra, reiks ir benzino, auga savikaina, mase, uzimama vieta ir 
t.t. Grynai dujinis variklis tinka krautuvui sandelyje - baigsis dujos, 
suvazinesi iki zinomos netoli esancios duju koloneles, ir visas. O 
pabandyk duju rasti kokioje austrijoje savo mazo baliono uzpildymui...)

Audrius K.

> Jei dujoms isgarinti silumos reikia daug kartu maziau, nei jos issiskiria joms sudegant ir virstant i mechanine energija - tuomet gali buti verta taip taupyti variklio mase ir turi.
> Santykio paskaiciuoti nemoku, todel ir klausiu
>