Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-03-15 09:58:41
On 3/15/16 07:05, KEdas wrote:
> Neklysti. Volt sąnaudos tai patvirtina. Jos mažesnės nei įprastų
> automobilių net ir važiuojant užmiestyje. Tiesa, sutaupoma ne dėl
> greičių dėžės, o dėl variklio darbo režimo. Mechaninėje greičių dėžėje
> nuostoliai beveik eile mažesni nei generatoriuje.

Tai kad visu tu volt, i3 ir kitu sanaudos vaziuojant ant benzino 
anaiptol nera mazos.

Serijiniu hibridu privalumas yra konstrukcijos paprastumas. O esminis 
trukumas - dideli nuostoliai, t.y. neekonomiskumas trasoje lyginant su 
paraleliniais. Todel ju niekas labai ir nedaro ir jei ideda tai tik kaip 
"range extenderius", t.y. kazka "is bedos".

Nes serijiniam hibride energija tenka keleta kartu konvertuot kiekviena 
karta kazkiek prarandant.
T.y. net jei turim optimaliu rezimu dirbanti vidaus degimo varikli, tai 
idealiu atveju kokie 5% prapuls generatoriuje, tada dar 10% prapuls 
akumuliatoriaus krovimo elektronikoj, tada dar kokius 10% prarasi 
elektrovariklio valdymo elektronikoj ir dar kokius 5% paciame 
elektrovariklyje.

Paraleliniam hibride viso sito nera. Variklis dirbdamas tuo paciu 
optimaliu rezimu per CVT ar kokia kita panasia deze tiesiai suka ratus, 
dezej prapuola vos keli %.

Beje, kas del salono sildymo (ar neduokdie kondicionieriaus), tai jam 
reikia gana nemazai, galios, ji skaiciuojama kilowatais.
T.y. is tos zoliapjoves 25kW atskaiciavus visus nuostolius ir t.t. lieka 
gana nedaug.
Papildomai dar reikia veziotis ir grynai elektrine salono sildymo 
sistema, nes juk negi ziema pastoviai kursi varikli tam kad pasildyt salona?