Invertuota panda > Tokiu beje vis maziau ir maziau. Tik patys deshoviausi. Yes. As link to ir lenkiu - deshovo ir lengvo, paprastos konstrukcijos Mes nesusikalbam, nes, matyt, tu naturaliai orientuojiesi i konstrukcijos patobulinimo puse. O as lenkiu link downgrade su tikslu pigiai. > Kas ir is kokios energijos tada trauks masina? Tam reikia bent jau kokiu > 20kW + pridek kiek reikia kraut akumui. Imam etalonu bmw i3. T.y, miesto automobili, leidzianti vienu ypu nuvaziuot iki 240km ir imkim, kad to pakanka. Kas ir is kokios energijos traukia masina? - el.variklis. Kas sildo jo salona? - el.akumuliatorius. Toliau as remiuosi siomis dviem salygomis ir ju nekeiciu. Kaip ir target atstumo. REx pas bmw i3 tik krastutiniu atveju papildo issekusias energijos atsargas. Lygiai tapati numatau as, tik jo 650cm^ 25kW benzinini 4takti vandeniu ausinama (LC) varikli keiciu i LENGVESNI ir mazesni 2takti oru ausinama (AC) 20kW vien LPG maitinama varikli su garintuvu ir maisytuvu (ne purkstukai, ne kompas). Kas blogai? Jei irodysi, kad neimanoma det AC - pagalvosim del LC. Jei irodysi, kad neimanoma det 2takcio - pagalvosim del 4takcio. Taigi - ne isikandes. Tiesiog nuo jo pradedu. Supaprastinant uzduoti - bmw i3 krauna zoliapjoves variklis, maitinamas lpg. Possible? Ekologija pamirstam. Tai, sakykim, yra dar viena - nauja -salyga. > Na bet cia detales. Va ko nesuprantu tai kokio b tu isikandes ta oru > ausinama dvitakti varikli? Nei jis ekonomiskas, nei ekologiskas nei > labai tinkamas techniskai. > > Norint kad variklis butu ekonomiskas ir ekologiskas reikia palaikyt > optimalia jo temperatura. Ir ne tik keliose vietose, bet visur kur > reikia. Oru ausinimu tai labai sunku pasiekt. Tada dar visi salono > sildymo reikalai, oru ausinami varikliai tam irgi nebaisiai tinka. > Reiskia arba salono apsildymui deginsi kura arba elektra (ir tuo paciu > dar daugiau kuro). > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/