Nori apie tai pasikalbėti? 2016.03.12 18:50, Dainiushas rašė: > tipo nesupranti kodėl traukiniai hibridiniai? > > On 3/12/2016 1:56 PM, KEdas wrote: >> 2016.03.12 12:00, Audrius K. rašė: >>> Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis >>> akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi? >> >> Gal nelabai supranti kas yra „Series hybrid“? Jau 100 metų ta >> technologija naudojama šilumvežiuose ir garlaiviuose. Buvo naudojama ir >> lenktyniniuose Porsche. Dabar irgi naudojama Volt ir i3, Fisker Karma. >> Net Vilniuje važinėja Merso midi autobusas su tokia technologija. >> https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_vehicle_drivetrain#Series_hybrid >> >>> Audrius K. >>> P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto >>> variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam >>> vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda >>> nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo >>> varkli jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors >>> atkrinta sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai >>> iseina didesni...) >> >> Netiesa dėl energijos nuostolių. Jei vis dar gamina ir naudoja, tai, >> matyt, kažkam tinka. EV1 su 100mpg irgi įrodė, kad NVK didesnis nei su >> tradiciniu varikliu. >> >