Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: KEdas
Data: 2016-03-12 20:20:49
Nori apie tai pasikalbėti?

2016.03.12 18:50, Dainiushas rašė:
> tipo nesupranti kodėl traukiniai hibridiniai?
>
> On 3/12/2016 1:56 PM, KEdas wrote:
>> 2016.03.12 12:00, Audrius K. rašė:
>>> Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis
>>> akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi?
>>
>> Gal nelabai supranti kas yra „Series hybrid“? Jau 100 metų ta
>> technologija naudojama šilumvežiuose ir garlaiviuose. Buvo naudojama ir
>> lenktyniniuose Porsche. Dabar irgi naudojama Volt ir i3, Fisker Karma.
>> Net Vilniuje važinėja Merso midi autobusas su tokia technologija.
>> https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_vehicle_drivetrain#Series_hybrid
>>
>>> Audrius K.
>>> P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto
>>> variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam
>>> vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda
>>> nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo
>>> varkli jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors
>>> atkrinta sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai
>>> iseina didesni...)
>>
>> Netiesa dėl energijos nuostolių. Jei vis dar gamina ir naudoja, tai,
>> matyt, kažkam tinka. EV1 su 100mpg irgi įrodė, kad NVK didesnis nei su
>> tradiciniu varikliu.
>>
>