"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> > Eilini karta klysti. Norint net priarteti prie dabartiniu auto > ekonomiskumo, taupomi visi galimi energijos praradimai (pvz variklis > gesinamas prie sankryzos trisdesimciai sekundziu, nors del to reikia > veziotis sunkesni akuma, devisi starteris). Todel visa laika tureti > energijos nuostolius del trigubo energinos keitimo yra neprotingas ir > nedaleistinas energijos svaistymas. Statistini momentini ekonomiskuma kartais galima nurugti galutiniais eksploatacijos kastais. Turiu minty bendra, tarkim, 10 metu automobilio naudojimo kaina, i kuria ieina tiek nuvaziuoti km, tiek serviso ir prieziuros kastai, tiek regioniniai ypatumai - pvz, kuro (lpg, dyzelis, elektra) kaina, keliu bukle, salies vartotoju perkamoji galia, salies ukio orientacija ir kiti subjektyvus veiksniai. Pvz, negrazus, bet pigus ir patikimas automobilis gali tureti didele paklausa. O gali but ir atvirksciai > duju > ne visur yra, reiks ir benzino, auga savikaina, mase, uzimama vieta ir t.t. > O pabandyk duju rasti kokioje austrijoje savo mazo baliono uzpildymui...) Susitarkim, kad nagrinejame tik dviem kuro rusimis varomas transporto priemones. Trys jau yra realiai per daug, per sudetinga konstrukcija ir neapsimoka. Del rasti duju - cia vartojimo klausimas, koloneliu staigiai pridygtu jei tik atsiras poreikis pas biurgerius. Nera cia problemos. Austrija+ Vokietija ne pasaulio bamba, aplink jas yra dar keli milijardai potencialiu vartotoju :) -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/