su tavim - ant abejonės ribos na bet jei turi ką nors prasmingo pasakyt, visada prašome :) On 3/12/2016 8:20 PM, KEdas wrote: > Nori apie tai pasikalbėti? > > 2016.03.12 18:50, Dainiushas rašė: >> tipo nesupranti kodėl traukiniai hibridiniai? >> >> On 3/12/2016 1:56 PM, KEdas wrote: >>> 2016.03.12 12:00, Audrius K. rašė: >>>> Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis >>>> akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi? >>> >>> Gal nelabai supranti kas yra „Series hybrid“? Jau 100 metų ta >>> technologija naudojama šilumvežiuose ir garlaiviuose. Buvo naudojama ir >>> lenktyniniuose Porsche. Dabar irgi naudojama Volt ir i3, Fisker Karma. >>> Net Vilniuje važinėja Merso midi autobusas su tokia technologija. >>> https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_vehicle_drivetrain#Series_hybrid >>> >>>> Audrius K. >>>> P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto >>>> variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam >>>> vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda >>>> nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo >>>> varkli jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors >>>> atkrinta sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai >>>> iseina didesni...) >>> >>> Netiesa dėl energijos nuostolių. Jei vis dar gamina ir naudoja, tai, >>> matyt, kažkam tinka. EV1 su 100mpg irgi įrodė, kad NVK didesnis nei su >>> tradiciniu varikliu. >>> >> >