Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-12 23:31:05
su tavim - ant abejonės ribos

na bet jei turi ką nors prasmingo pasakyt, visada prašome :)

On 3/12/2016 8:20 PM, KEdas wrote:
> Nori apie tai pasikalbėti?
>
> 2016.03.12 18:50, Dainiushas rašė:
>> tipo nesupranti kodėl traukiniai hibridiniai?
>>
>> On 3/12/2016 1:56 PM, KEdas wrote:
>>> 2016.03.12 12:00, Audrius K. rašė:
>>>> Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis
>>>> akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi?
>>>
>>> Gal nelabai supranti kas yra „Series hybrid“? Jau 100 metų ta
>>> technologija naudojama šilumvežiuose ir garlaiviuose. Buvo naudojama ir
>>> lenktyniniuose Porsche. Dabar irgi naudojama Volt ir i3, Fisker Karma.
>>> Net Vilniuje važinėja Merso midi autobusas su tokia technologija.
>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_vehicle_drivetrain#Series_hybrid
>>>
>>>> Audrius K.
>>>> P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto
>>>> variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam
>>>> vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda
>>>> nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo
>>>> varkli jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors
>>>> atkrinta sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai
>>>> iseina didesni...)
>>>
>>> Netiesa dėl energijos nuostolių. Jei vis dar gamina ir naudoja, tai,
>>> matyt, kažkam tinka. EV1 su 100mpg irgi įrodė, kad NVK didesnis nei su
>>> tradiciniu varikliu.
>>>
>>
>