On 2016-03-12 10:18, Same name wrote: > "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> >> Todel, kad mazesnes kubaturos dyzelis ekonomiskai neapsimoka: vibruoja, >> tarska, tersia gamta, brangus. Jei sumazinti vien tarsa, eksploatacija >> patampa brangesne uz benzino (ne siaip sau vw montavo iranga, apgaunacia >> tikrintojus) > > > > > Ar tikrai puses litro dvieju cilindru dyzelis tarskes labiau nei 3 litru? > Vibracija galima nuslopinti pagalvemis ir ammo > > Del tarsos - juk dabar gamina ir parduoda Europoje dyz.variklius, atitinkancius ES standartus? Argi visuose juose yra privalomas pilt tas brangus skystis i katalyza? Jei butu galima apsieiti be to, niekas nepiltu to skyscio. Vienas gamintojas, kuris bande nepilti skyscio, dabar skaicuoja nuostolius ir baudas... > > Reiktu paskaiciuoti, gal bendroje sumoje 1km kaina butu konkurencinga Senai suskaiciuota, kad mazalitraskeje ekologiskas dyzelis - PER BRANGU ir niekad neatsipirks. Benzininis variklis iseina gerokai pigiau. Cia skaiciuojant ir per visa auto gyvavimo laika, ir pirkimo momentui. Audrius K. > - > > > > > > > > > > > > > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/ >