On 3/22/16 08:57, jtdm wrote: > On 2016.03.22 09:41, Invertuota panda wrote: > >> As tau galiu labai paprastai paaiskinti kodel. Atsakymas labai >> paprastas: nes tam nera jokios prasmes. Nei jiems nei pirkejams. > > butent. galima dar labiau supaprastinti. kol baterijos salyginai kosmosa > kainuoja, su salciu nedraugauja, trumpai tarnauja ir toli nevaziuoja, > tol isvis nera prasmes nei is hibridu, nei is elektromobiliu. jie daromi > reprezentaciniais ir idejiniais tikslais. > ekonomines prasmes is ju - nulis sveiku. > mazas elektromobiliukas turetu prasme mieste, jeigu tiek nekainuotu, ir > jeigu tarnavimo laiko/kainos santykis butu geresnis uz benzininio > kibiriuko. kolkas toli iki to. todel kolkas valdo dyzelis, ir dar ilgai > valdys. Zyzeliui seip gali greit ateit paskutinioji. Nes jei be makliu, tai gaunasi biski brangiai, mazesniems kibirams iki kokio pascato totaliai neapsimoka. Jurpas zinoma ne usa ir lobby zyzeliu taip greitai uzlenkt zinoma neleis. Bet jie irgi ne visagaliai, pvz jei suodziu koncentracija reguliariai virsys ribas (kaip kad visokiuose stutgartuose jau yra) tai zyzeliams ir jurpe kazkada gali uzsukt varztelius. Pvz be DPF jau neivaziuosi i daugeli didesniu miestu. Jau dabar po biski snekama apie tolesni apribojimu grieztinima, turbut bus min Euro6. Todel as pvz dyzelio pirkt net nesvarstau, nx man masina kuria po poros metu teks pusvelciui parduot nes negalesiu atvaziuot namo? Kas del hibridtu, tai ju prasme be "vanity" yra dar ir technologijos atiderinimas. Tam kad isrankiot vaikiskas ligas, suburt tiekeju tinkla tuo paciu issprendziant vistos ir kiausinio dilema. Tokiu budu palaipsniui galima mazint savikaina, ka gali zinot, gal mazesnems masinoms po truputi atsiras ir ekonomine prasme. Hibridu beje buna visokiu, pvz PSA rimtai experimentuoja su suspausto oro energijos talpyklom. Gali pasirodyt pigiau nei baKterija ir elektrovariklis.