lokomotyve dyzelis 1.6l 100Ag stovi? On 2016.03.12 15:47, aaa wrote: > pasakyk tai šiuolaikiniams lokomatyvams > > "Audrius K." parašė naujienų news:nc0pc4$94k$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2016-03-12 10:27, Same name wrote: >> "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> >>> Pofig. Manai, visi konstruktoriai durniai, kad iki siol automobiliuose >>> naudoja ausinima skysciu, o tik zoliapjovese - oru? Juk buvo pavieniai >>> bandymai naudoti (del pigumo) oru ausinamus variklius automobliuose (pvz >>> ZAZ (zaporozietis), pigiausiame vw ), bet po to vis vien buvo >>> atsisakyta... >> >> >> >> Jo, bet tada tu varikliu konstruktyvine paskirtis buvo visai kita ir >> reikalavimai jiems buvo gerokai aukstesni. >> >> O sukti generatoriu tinka - butent - zoliapjoves variklis. > > > Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis > akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi? > Audrius K. > P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto > variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam > vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda > nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo varkli > jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors atkrinta > sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai iseina > didesni...) > > > >> Nu pats pagalvok, jokiu perkrovu ir net apsisukimu kaitaliojimu - visa >> laika sukasi lygiai vienodu aps/min rezimu. Maksimalus tarnavimo laikas >> >> Vairuotojo pojuciai ir veiksmai labai nesiskirtu nuo dabartiniu - >> isedo, uzsivede varikli, jis dirba kol neisimi raktelio ir neislipi. >> Tik garsas visada vienodas, nereaguoja i gazo paspaudimus ir nera >> tachometro >> >