KEdas <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> Wrote in message: > Na, greičio viršyti nepasisektų, nes variklis tiesiog daugiau netraukia. > Čia problemos nebus. > Problemos gali kilti įkalnėse kai dėl nepakankamos galios greitis kris > iki gėdingai mažo. Arba važiuojant prieš 50kmh greičio vėją. i3 el.variklis yra 125kW - tai kaip ir pakankamai arkliu gaunasi ikalnese ar pries veja. Tik tais momentais energijos sunaudotu iki 5 kartu daugiau. Tuomet butu gerai turet rezima, kai vaziuoji, tarkim, 20kW galia, o variklis krauna visus 25kW, taip kompensuodamas ikalnes ir veja. Idomu, ar europiniame i3 variante yra toks turbo mygtukas? Kiek paskaiciau amerikosu review, tai pas juos lyg nera. Ten yra du ar trys variklio apsuku rezimai, automatiskai priklausantys nuo issikrovimo lygio ir judejimo greicio. Be to dar ir ta pati judejimo greiti apriboja. Gaunasi, kad issoki i autostrada, o masina daugiau 64km/h nevaziuoja, nes akomai issikrove iki kazkiek ten % ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/