134. Pradedantiesiems vairuotojams, taip pat asmenims, kurie mokosi vairuoti, leidžiama važiuoti automagistralėse ir greitkeliuose ne didesniu kaip 90 km/h greičiu ir siaip vaziaut zenkliai lečiau nei srautas yra ganetinai nesaugu ir kvaila On 2016.03.16 00:08, Vytautas wrote: > ta prasme net ir klevo lapai turi lakstyti 130 , nes toks leistinas? va su > tokiu mastymu ir ivyksta daug vos gavusiu teises avariju (kad ir praejusios > savaites avarija prie nemencines) > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:nc8mho$klu$1@trimpas.omnitel.net... >> kai vaziuoji -60km /h nuo ledziamo kaip galvoji? >> >> On 2016.03.15 08:42, Vytautas wrote: >>> nuo kada skaitosi vaziavimas ir iki kada zliauzimas? >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:nc4k95$41f$2@trimpas.omnitel.net... >>>> kalbam apie vaziuoja ar šliaužia? >>>> >>>> On 2016.03.13 22:12, Vytautas wrote: >>>>> p.s. variklis 0.8 >>>>> "Vytautas" <nera@pasto.lt> wrote in message >>>>> news:nc4hbi$3ac$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kuris? nepatikesit, bet daewoo matiz, 2003 metu, apie 2004 metais >>>>>> vaziavau >>>>>> kaunas -palanga - kaunas, greitis max 70. (buvau klevo lapas), pilta >>>>>> neste >>>>>> degalinej kuro iki visiskai pilno bako (dx laiko uztruko tai) ir >>>>>> gryztant >>>>>> toj pacioj degalinej uzpilant iki sklidino bako. ir padalinant >>>>>> nuvaziuota >>>>>> atstuma is kuro kiekio supilto. gavosi berods 2.9 litro 100 km >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>> news:nc21pe$ibd$3@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kuris èia realus automobilis su 9ltr benzino nuvaþiuoja 300km? >>>>>>> >>>>>>> On 3/12/2016 8:27 PM, KEdas wrote: >>>>>>>> Spëju, kad labai neskubant su tuo 25kW varikliu ir toliau nei iki >>>>>>>> Klaipëdos gali nuvaþiuoti. >>>>>>>> Vis tik 9 litrai reiðkia 90kWh ðiluminës energijos, variklyje ið to >>>>>>>> lieka kokie 30kWh, kas reiðkia apie 300km atstumà. Pakeliui, >>>>>>>> tikëtina, >>>>>>>> degaliniø galima rasti. >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >