On Wed, 16 Mar 2016 07:49:45 +0100, Mtrhed <nera@mail.lt> wrote: >kaukimas nuo masinos ir draiverio matyt priklauso. Pusmeti jazza su cvt >droziu, mieste dazniausiai iki 2500 rpm sukt uztenka, todel kaukimo >nelabai jauciu. O bet taciau kai kazkada taxistas su toyota veze, tai >kaukimas vietomis afygienas buvo :) Esmė ne rpm ir ne garsume, o tame, kad automobilis akseleruoja, bet variklio darbo tonas nesikeičia. Tai žmonėms atrodo keista ir nepatinka. Kas dėl rpm tai jei variklį birzgint max efektyviu režimu, jie nepriklauso nuo vairuotojo. Mašinos smegenai reguliuodami CVT perdavimo koeficientą tiesiog stengtųsi palaikyt max efektyvų variklio darbą. Tai bėda beje serga ir serijiniai hibridai: pasikūrus range extenderiui visiem tenka klausyt monotoniško gaudimo kuris elektromobilio triukšmo fone labai gerai girdisi. -- kthxbai.