Bet tai žiūriu panda neblogus trolių maitinimo skillsus įvaldęs. 2016.03.24 23:48, Invertuota panda rašė: > On 3/23/16 05:58, Same name wrote: >> Invertuota panda >>> As tau galiu labai paprastai paaiskinti kodel. Atsakymas labai >>> paprastas: nes tam nera jokios prasmes. Nei jiems nei pirkejams. >> >> Nesutikciau cia. Pirkejams prasme gali buti ir yra. > > Kokia? Vazinet uz brangiau? > > >>> Todel dar papildomai det LPG jokios prasmes nera, nes juk vistiek >>> neplanuojama daznai vartot ir sunaudojant viena baka per metus >>> niekada neatsipirks. >> >> >> Visa tai negalioja, pvz, opel amperai bei pirkeju grupei kurie yra ne >> paranojikai bet pragmatikai. Amperai todel, kad jos REx yra 1.5l ir >> tokiu budu nuvaziuojamas elektra atstumas tampa neribojamas >> standartiskai papildant benza degalineje. Vadinasi, sis automobilis > > Pragmatikai amperu &co kol kas apskritai neperka. Nes niekada neatsipirks. > >> yra orientuotas i neparanojikus, kurie pas bobute ar pailset vaziuoja >> kiekv.savaitgali o darbo dienom malasi po miesta i darba, parduotuve, >> namo, vaikus i darzeli/mokykla atgal. Bent viename is tasku turi >> galimybe palikt krauti prie pigios rozetes keleta valandu i para. >> Rezimas miestas/uzmiestis ~70/30. O tokiu pirkeju yra gniuzdanti >> dauguma. LPG prasme i tokia koncepcija butu ta, kad tai pigiausias >> kuras vidaus degimo varikliui su gerai isvystyta degaliniu ir servisu >> infrastruktura bei jau nemaza sukaupta naudojimo patirtimi. Tai 1km > > Gerai isvystyta infrastruktura? Cia kur? Lietuvoje, Lenkijoje ir galbut > Italijoje? Galbut. Bet autopramonei tai nera tikslines rinkos. O kitur > su tuo yra riestainio skyle. Todel ir automobiliu su LPG/CNG is fabriko > yra vos vienas kitas, jau nekalbant apie serijinius hibridus. > >> savikaina skaiciuojant elektra+lpg 70%+30% tiketina bus mazesne imant >> i omeni tai ka rasiau auksciau bei turint patikima, nesudetinga ir >> butinai pigu konstruktyva. Postsovietines erdves vadeliotojai bei >> taipat ir mazesnes pajamas gaunanti liaudies mase auksto pragyvenimo >> lygio salyse yra istroske tokio auto stebuklo. Praktiskai galima is >> naujo uzfordinti ir uzkaeferinti rinka :) > > Veliava i rankas ir pirmyn. Pagal tavo apibrezima tai Dacia Logan su > LPG. Bet koks hibridas jau nebus pigu. > >>> Jei tikrai nori vartot daug LPG (kad pasijustu baPkem), tai >>> gerokai ekonomiskesnis variantas butu uzdujinti paralelini hibrida, >>> tipo Priusa ar pan. Maziau energijos nuostoliu, maziau svorio, >>> maziau sanaudu. >> >> Variantas, bent jau eksperimento prasme. Tuo labiau kad ju, naudotu, >> kainos siandien zemiausios autopliuse is visu elektriniu zaislu. >> Prasideda nuo 5000e. Tik tas benz.variklis per sudetingas mano >> pradinei koncepcijai - purkstukai, vien ant lpg nedirbs, t.y, >> neuzsives prie -25'. Noriu isitikinti, kad paprastas oru ausinamas >> nedidelis variklis su "slangine duja" gali buti suvaldytas ir >> panaudotas ilgam, patikimam ir efektyviam darbui. > > O sitas tai uzsives prie -25? :) Haha. > Kas trukdo idet slangine duja i priusa? Ismest nx tuos purkstukus... > >>>> priezastis tapati kaip su 2 SIM telefonais - priesinosi kiek >>>> galejo, kol rinka nebuvo uzfludinta pigiais kinieciais. T.y, >>>> elektra+lpg _kolkas_ nedaro tam, kad darbo liaudis pirktu >>>> brangesniu kuru stumiamus vezimus. >>> >>> Jo jo, pasaulinis suokalbis :) >> >> Nereikia hiperbolizuoti. Paprastas isskaiciavimas. > > Kieno isskaiciavimas? Ir kaip tada atsirado tokie automobiliai kaip > prius ar ampera? Koks automobilio gamintojo navaras is brangaus kuro? > >>> Nori degint daug LPG? Tada tau visu tu monstrisku dydziu baKteriju >>> nereikia, gali jamt Priusa ir uzdujint. Bus visais poziuriais >>> ekonomiskesnis. Bet vistiek neapsimokes. >> >> Noriu bent 50km nuvaziuot vien elektra ir taip, noriu degint daug >> lpg. Bei noriu ir kad masinoje_visai_nebutu_benzino_ar_dyzelio_, kas >> reiskia uzvest ant lpg bent prie -20'C > > Tai isimi visus su benzinu/dyzeliu susijusius mazgus ir vualia, kame > problemos? Del -20 tai jau priklauso nuo tavo dujines irangos. > >>> O kokios itampos tikejaisi? Del trifazes tai irgi yzi, pasiziurek >>> koks ten gyvena variklis. Kodel ji toki pasirinko? Pabandyk >>> nusipirkt kitoki. >> >> Istikruju tai nezinau kokie naudojami sprendimai el.automobiliuose. O >> kokios itampos pas Priusa, bmw i3 irAmpera? > > Kas trukdo pasibrauzint internetuose jei jau taip idomu?