Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: spakainas
Data: 2016-03-25 08:27:10
Bet tai žiūriu panda neblogus trolių maitinimo skillsus įvaldęs.

2016.03.24 23:48, Invertuota panda rašė:
> On 3/23/16 05:58, Same name wrote:
>> Invertuota panda
>>> As tau galiu labai paprastai paaiskinti kodel. Atsakymas labai
>>> paprastas: nes tam nera jokios prasmes. Nei jiems nei pirkejams.
>>
>> Nesutikciau cia. Pirkejams prasme gali buti ir yra.
>
> Kokia? Vazinet uz brangiau?
>
>
>>> Todel dar papildomai det LPG jokios prasmes nera, nes juk vistiek
>>> neplanuojama daznai vartot ir sunaudojant viena baka per metus
>>> niekada neatsipirks.
>>
>>
>> Visa tai negalioja, pvz, opel amperai bei pirkeju grupei kurie yra ne
>> paranojikai bet pragmatikai. Amperai todel, kad jos REx yra 1.5l ir
>> tokiu budu nuvaziuojamas elektra atstumas tampa neribojamas
>> standartiskai papildant benza degalineje. Vadinasi, sis automobilis
>
> Pragmatikai amperu &co kol kas apskritai neperka. Nes niekada neatsipirks.
>
>> yra orientuotas i neparanojikus, kurie pas bobute ar pailset vaziuoja
>> kiekv.savaitgali o darbo dienom malasi po miesta i darba, parduotuve,
>> namo, vaikus i darzeli/mokykla atgal. Bent viename is tasku turi
>> galimybe palikt krauti prie pigios rozetes keleta valandu i para.
>> Rezimas miestas/uzmiestis ~70/30. O tokiu pirkeju yra gniuzdanti
>> dauguma. LPG prasme i tokia koncepcija butu ta, kad tai pigiausias
>> kuras vidaus degimo varikliui su gerai isvystyta degaliniu ir servisu
>> infrastruktura bei jau nemaza sukaupta naudojimo patirtimi. Tai 1km
>
> Gerai isvystyta infrastruktura? Cia kur? Lietuvoje, Lenkijoje ir galbut
> Italijoje? Galbut. Bet autopramonei tai nera tikslines rinkos. O kitur
> su tuo yra riestainio skyle. Todel ir automobiliu su LPG/CNG is fabriko
> yra vos vienas kitas, jau nekalbant apie serijinius hibridus.
>
>> savikaina skaiciuojant elektra+lpg 70%+30% tiketina bus mazesne imant
>> i omeni tai ka rasiau auksciau bei turint patikima, nesudetinga ir
>> butinai pigu konstruktyva. Postsovietines erdves vadeliotojai bei
>> taipat ir mazesnes pajamas gaunanti liaudies mase auksto pragyvenimo
>> lygio salyse yra istroske tokio auto stebuklo. Praktiskai galima is
>> naujo uzfordinti ir uzkaeferinti rinka :)
>
> Veliava i rankas ir pirmyn. Pagal tavo apibrezima tai Dacia Logan su
> LPG. Bet koks hibridas jau nebus pigu.
>
>>> Jei tikrai nori vartot daug LPG (kad pasijustu baPkem), tai
>>> gerokai ekonomiskesnis variantas butu uzdujinti paralelini hibrida,
>>> tipo Priusa ar pan. Maziau energijos nuostoliu, maziau svorio,
>>> maziau sanaudu.
>>
>> Variantas, bent jau eksperimento prasme. Tuo labiau kad ju, naudotu,
>> kainos siandien zemiausios autopliuse is visu elektriniu zaislu.
>> Prasideda nuo 5000e. Tik tas benz.variklis per sudetingas mano
>> pradinei koncepcijai - purkstukai, vien ant lpg nedirbs, t.y,
>> neuzsives prie -25'. Noriu isitikinti, kad paprastas oru ausinamas
>> nedidelis variklis su "slangine duja" gali buti suvaldytas ir
>> panaudotas ilgam, patikimam ir efektyviam darbui.
>
> O sitas tai uzsives prie -25? :) Haha.
> Kas trukdo idet slangine duja i priusa? Ismest nx tuos purkstukus...
>
>>>> priezastis tapati kaip su 2 SIM telefonais - priesinosi kiek
>>>> galejo, kol rinka nebuvo uzfludinta pigiais kinieciais. T.y,
>>>> elektra+lpg _kolkas_ nedaro tam, kad darbo liaudis pirktu
>>>> brangesniu kuru stumiamus vezimus.
>>>
>>> Jo jo, pasaulinis suokalbis :)
>>
>> Nereikia hiperbolizuoti. Paprastas isskaiciavimas.
>
> Kieno isskaiciavimas? Ir kaip tada atsirado tokie automobiliai kaip
> prius ar ampera? Koks automobilio gamintojo navaras is brangaus kuro?
>
>>> Nori degint daug LPG? Tada tau visu tu monstrisku dydziu baKteriju
>>> nereikia, gali jamt Priusa ir uzdujint. Bus visais poziuriais
>>> ekonomiskesnis. Bet vistiek neapsimokes.
>>
>> Noriu bent 50km nuvaziuot vien elektra ir taip, noriu degint daug
>> lpg. Bei noriu ir kad masinoje_visai_nebutu_benzino_ar_dyzelio_, kas
>> reiskia uzvest ant lpg bent prie -20'C
>
> Tai isimi visus su benzinu/dyzeliu susijusius mazgus ir vualia, kame
> problemos? Del -20 tai jau priklauso nuo tavo dujines irangos.
>
>>> O kokios itampos tikejaisi? Del trifazes tai irgi yzi, pasiziurek
>>> koks ten gyvena variklis. Kodel ji toki pasirinko? Pabandyk
>>> nusipirkt kitoki.
>>
>> Istikruju tai nezinau kokie naudojami sprendimai el.automobiliuose. O
>> kokios itampos pas Priusa, bmw i3 irAmpera?
>
> Kas trukdo pasibrauzint internetuose jei jau taip idomu?