tipo nesupranti kodėl traukiniai hibridiniai? On 3/12/2016 1:56 PM, KEdas wrote: > 2016.03.12 12:00, Audrius K. rašė: >> Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis >> akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi? > > Gal nelabai supranti kas yra „Series hybrid“? Jau 100 metų ta > technologija naudojama šilumvežiuose ir garlaiviuose. Buvo naudojama ir > lenktyniniuose Porsche. Dabar irgi naudojama Volt ir i3, Fisker Karma. > Net Vilniuje važinėja Merso midi autobusas su tokia technologija. > https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_vehicle_drivetrain#Series_hybrid > >> Audrius K. >> P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto >> variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam >> vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda >> nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo >> varkli jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors >> atkrinta sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai >> iseina didesni...) > > Netiesa dėl energijos nuostolių. Jei vis dar gamina ir naudoja, tai, > matyt, kažkam tinka. EV1 su 100mpg irgi įrodė, kad NVK didesnis nei su > tradiciniu varikliu. >