Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-12 18:50:23
tipo nesupranti kodėl traukiniai hibridiniai?

On 3/12/2016 1:56 PM, KEdas wrote:
> 2016.03.12 12:00, Audrius K. rašė:
>> Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis
>> akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi?
>
> Gal nelabai supranti kas yra „Series hybrid“? Jau 100 metų ta
> technologija naudojama šilumvežiuose ir garlaiviuose. Buvo naudojama ir
> lenktyniniuose Porsche. Dabar irgi naudojama Volt ir i3, Fisker Karma.
> Net Vilniuje važinėja Merso midi autobusas su tokia technologija.
> https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_vehicle_drivetrain#Series_hybrid
>
>> Audrius K.
>> P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto
>> variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam
>> vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda
>> nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo
>> varkli jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors
>> atkrinta sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai
>> iseina didesni...)
>
> Netiesa dėl energijos nuostolių. Jei vis dar gamina ir naudoja, tai,
> matyt, kažkam tinka. EV1 su 100mpg irgi įrodė, kad NVK didesnis nei su
> tradiciniu varikliu.
>