chevrole volt turejo benzinini matara? On 2016.03.15 09:57, Invertuota panda wrote: > On 3/15/16 07:05, KEdas wrote: >> Neklysti. Volt sąnaudos tai patvirtina. Jos mažesnės nei įprastų >> automobilių net ir važiuojant užmiestyje. Tiesa, sutaupoma ne dėl >> greičių dėžės, o dėl variklio darbo režimo. Mechaninėje greičių dėžėje >> nuostoliai beveik eile mažesni nei generatoriuje. > > Tai kad visu tu volt, i3 ir kitu sanaudos vaziuojant ant benzino > anaiptol nera mazos. > > Serijiniu hibridu privalumas yra konstrukcijos paprastumas. O esminis > trukumas - dideli nuostoliai, t.y. neekonomiskumas trasoje lyginant su > paraleliniais. Todel ju niekas labai ir nedaro ir jei ideda tai tik kaip > "range extenderius", t.y. kazka "is bedos". > > Nes serijiniam hibride energija tenka keleta kartu konvertuot kiekviena > karta kazkiek prarandant. > T.y. net jei turim optimaliu rezimu dirbanti vidaus degimo varikli, tai > idealiu atveju kokie 5% prapuls generatoriuje, tada dar 10% prapuls > akumuliatoriaus krovimo elektronikoj, tada dar kokius 10% prarasi > elektrovariklio valdymo elektronikoj ir dar kokius 5% paciame > elektrovariklyje. > > Paraleliniam hibride viso sito nera. Variklis dirbdamas tuo paciu > optimaliu rezimu per CVT ar kokia kita panasia deze tiesiai suka ratus, > dezej prapuola vos keli %. > > Beje, kas del salono sildymo (ar neduokdie kondicionieriaus), tai jam > reikia gana nemazai, galios, ji skaiciuojama kilowatais. > T.y. is tos zoliapjoves 25kW atskaiciavus visus nuostolius ir t.t. lieka > gana nedaug. > Papildomai dar reikia veziotis ir grynai elektrine salono sildymo > sistema, nes juk negi ziema pastoviai kursi varikli tam kad pasildyt > salona?