Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-03-15 11:53:55
chevrole volt turejo benzinini matara?

On 2016.03.15 09:57, Invertuota panda wrote:
> On 3/15/16 07:05, KEdas wrote:
>> Neklysti. Volt sąnaudos tai patvirtina. Jos mažesnės nei įprastų
>> automobilių net ir važiuojant užmiestyje. Tiesa, sutaupoma ne dėl
>> greičių dėžės, o dėl variklio darbo režimo. Mechaninėje greičių dėžėje
>> nuostoliai beveik eile mažesni nei generatoriuje.
>
> Tai kad visu tu volt, i3 ir kitu sanaudos vaziuojant ant benzino
> anaiptol nera mazos.
>
> Serijiniu hibridu privalumas yra konstrukcijos paprastumas. O esminis
> trukumas - dideli nuostoliai, t.y. neekonomiskumas trasoje lyginant su
> paraleliniais. Todel ju niekas labai ir nedaro ir jei ideda tai tik kaip
> "range extenderius", t.y. kazka "is bedos".
>
> Nes serijiniam hibride energija tenka keleta kartu konvertuot kiekviena
> karta kazkiek prarandant.
> T.y. net jei turim optimaliu rezimu dirbanti vidaus degimo varikli, tai
> idealiu atveju kokie 5% prapuls generatoriuje, tada dar 10% prapuls
> akumuliatoriaus krovimo elektronikoj, tada dar kokius 10% prarasi
> elektrovariklio valdymo elektronikoj ir dar kokius 5% paciame
> elektrovariklyje.
>
> Paraleliniam hibride viso sito nera. Variklis dirbdamas tuo paciu
> optimaliu rezimu per CVT ar kokia kita panasia deze tiesiai suka ratus,
> dezej prapuola vos keli %.
>
> Beje, kas del salono sildymo (ar neduokdie kondicionieriaus), tai jam
> reikia gana nemazai, galios, ji skaiciuojama kilowatais.
> T.y. is tos zoliapjoves 25kW atskaiciavus visus nuostolius ir t.t. lieka
> gana nedaug.
> Papildomai dar reikia veziotis ir grynai elektrine salono sildymo
> sistema, nes juk negi ziema pastoviai kursi varikli tam kad pasildyt
> salona?