Same name <Same@name.mail> Wrote in ...) > Viskas priklauso nuo tos energijos kiekiu. > Jei dujoms isgarinti silumos reikia daug kartu maziau, nei jos issiskiria joms sudegant ir virstant i mechanine energija - tuomet gali buti verta taip taupyti variklio mase ir turi. > Santykio paskaiciuoti nemoku, todel ir klausiu > -- Pagalvok, kaip supaprasteja vidaus degimo variklio konstrukcija ausinant oru - nereikia skyscio pompos, radiatoriaus ir didelio isorinio metalo apvalkalo. Is kitos puses, specialus duju reduktorius gali kelt duju temperatura ne iki +90'C, o tik tiek, kad duju faze pereitu is skystos i dujine, t.y, iki, tarkim, -10'C. Tam gali reiketi ne tiek ir daug silumines energijos. Ventiliatoriaus reikes betkokiu atveju, jis pucia karsta ora nuo cilindru i reduktoriu uzdarame kanale, jame ir keletas viju duju vamzdeliu. Arba vamzdeliai gali eit aplinkui cilindrus. Zodziu norint nesunku suprojektuot nedidele lengva uzdara sistema be skyscio kaip silumos nesejo. -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/