Neužpyk perdaug, bet tu užsikrėtęs Idea Fix, ir kol nebūsi gerai išpyzdavotas, jos neatsisakysi. Net ir po to greičiau neatsisakysi. Pažįstu vieną kitą pilietį, visą gyvenimą kažką panašaus konstruojančio. /tipo amžino variklio/. Ir nėra jokio rezultato Vienok, senelis Izaokas Njutonas jau labai senai pasakė, kad iš nieko niekas neatsiranda. Dar senelis Izaokas pasakė, kad tu nepadarysi to, ko nepadaro firmos su milijardiniais biudžetais, tūkstančiais specialistų, laboratorijom, stendais bandymais ir t. t. Tik profanas gali galvot, kad jis protingesnis už visą pasaulį. Apie naftos bonzų pasaulinį suokalbį gali skipint. Geriau darmai negaištum laiko ir energijos, užsidirbtum pinigų ir nusipirkęs važinėtum tuo, ką sukūrė specialistai. "Same name" wrote in message news:nc0qj6$9cc$1@trimpas.omnitel.net... "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> > Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis > akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi? Ok, imkim etalonu mineta bmw i3: https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_i3 Vid.deg.v. 650cm^ 25kW, el.v. 125kW - jos vairuotojai stovi ir krauna valanda? Kaip suprantu, sis auto vaziuoja tol, kol nesibaigia energija akume + Range extenderio prigeneruota is 9l benzo bako, vaziuojant pirmus 130km Mano gi avantiurine mintis lygiai tapati, tik Range extenderis ne benzininis, o max sulengvintas vien lpg dirbantis variklis > Audrius K. > P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto > variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam > vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda > nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo varkli > jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors atkrinta > sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai iseina > didesni...) ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/