On 3/17/16 06:02, Same name wrote: > Invertuota panda >> Tokiu beje vis maziau ir maziau. Tik patys deshoviausi. > > > Yes. As link to ir lenkiu - deshovo ir lengvo, paprastos > konstrukcijos > > Mes nesusikalbam, nes, matyt, tu naturaliai orientuojiesi i > konstrukcijos patobulinimo puse. O as lenkiu link downgrade su tikslu > pigiai. Pigu nebus jokiu atveju. Nes kai sumokesi uz baKterijas, elektrovarikli, elektetronika etc tai pasirodys kad ant kuro to niekada neatgrosi. Kaip ir su visais tais priusais, i3 ir pan. "Pigumo" poziuriu jie ne pro kur neapsimoka ir parsidavineja arba su nuostoliu arba idejiniams entuziastams kuriems reikalo ekonomika px. >> Kas ir is kokios energijos tada trauks masina? Tam reikia bent jau >> kokiu 20kW + pridek kiek reikia kraut akumui. > > Imam etalonu bmw i3. T.y, miesto automobili, leidzianti vienu ypu > nuvaziuot iki 240km ir imkim, kad to pakanka. Kas ir is kokios Be extenderio ant batareikiu greiciau kazkas apie 150km nesidraskant ir palankiom aplinkybem (ne ziema, ne vasara etc). > energijos traukia masina? - el.variklis. Kas sildo jo salona? - > el.akumuliatorius. Toliau as remiuosi siomis dviem salygomis ir ju > nekeiciu. Kaip ir target atstumo. REx pas bmw i3 tik krastutiniu > atveju papildo issekusias energijos atsargas. Lygiai tapati numatau > as, tik jo 650cm^ 25kW benzinini 4takti vandeniu ausinama (LC) > varikli keiciu i LENGVESNI ir mazesni 2takti oru ausinama (AC) 20kW > vien LPG maitinama varikli su garintuvu ir maisytuvu (ne purkstukai, > ne kompas). Kas blogai? Jei irodysi, kad neimanoma det AC - > pagalvosim del LC. Jei irodysi, kad neimanoma det 2takcio - > pagalvosim del 4takcio. Taigi - ne isikandes. Tiesiog nuo jo > pradedu. > > Supaprastinant uzduoti - bmw i3 krauna zoliapjoves variklis, > maitinamas lpg. Possible? Possible viskas. Bet turi buti labai specifinis fruktas kad noret toki monstra vadeliot. Visu pirma - skleidziamas tokio variklio garsas. Bnv ten neblogai pasipype kol mineta range extenderi davede iki tokio lygio, kad jo garsas nevestu is proto. Labai nori vazinet su max galingumu kriokiancia zoliapjove salone? Antra - kaip zadi ausint? Darysi advanced sklendziu sistema, kad reguliuotu oro srauta? Ir kiek tai uzims vietos? Trecia - kaip su tos zoliapjoves resursu? Kiek valandu drozia max galingumu iki pareina kapitalke? Ketvirta - kokios tos zoliapjoves sanaudos? Kiek tas dvitaktis per valanda suvalgo drozdamas max galingumu? Baisinga ekonomija jie nepasizymi. O ir apskritai, totalei neaisku ka tu nori perdarinet. Pirksi i3 ir tiuninsi range extenderi? Tikrai-tikrai? Ir ka sutaupysi ivertinant to i3 kaina beigi kapitalu kebulo perdaryma kad ausint ta varinkeli? Jamsi tradicine masina ir is jos darysi elektromobili? Tipo desi elektrovarikli, baterija ir zoliapjove? Bandei pasidomet ka tai kainuoja ir ka galu gale sutaupysi? Nes jei tau px ekologija, tai sudejes elektrovariklio, bakterijos ir elektronikos kainas gausi apvalia suma kurios ant kuro niekada neatsigrosi. Ipac jei pasirodys, kad tas dvitaktis su savo sanaudom ir po visu konversiju nifiga nesutaupys.