On 2016-03-12 10:27, Same name wrote: > "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> >> Pofig. Manai, visi konstruktoriai durniai, kad iki siol automobiliuose >> naudoja ausinima skysciu, o tik zoliapjovese - oru? Juk buvo pavieniai >> bandymai naudoti (del pigumo) oru ausinamus variklius automobliuose (pvz >> ZAZ (zaporozietis), pigiausiame vw ), bet po to vis vien buvo atsisakyta... > > > > Jo, bet tada tu varikliu konstruktyvine paskirtis buvo visai kita ir reikalavimai jiems buvo gerokai aukstesni. > > O sukti generatoriu tinka - butent - zoliapjoves variklis. Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi? Audrius K. P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo varkli jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors atkrinta sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai iseina didesni...) > Nu pats pagalvok, jokiu perkrovu ir net apsisukimu kaitaliojimu - visa laika sukasi lygiai vienodu aps/min rezimu. Maksimalus tarnavimo laikas > > Vairuotojo pojuciai ir veiksmai labai nesiskirtu nuo dabartiniu - isedo, uzsivede varikli, jis dirba kol neisimi raktelio ir neislipi. Tik garsas visada vienodas, nereaguoja i gazo paspaudimus ir nera tachometro >