Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: spakainas
Data: 2016-03-15 12:58:52
Nu tas tai yo, ale varinkelis dirba optimaliom apsukom, tobiš paC vidaus 
degimo variklio nvk geresnis gaunasi, nereik nuo žemai drožt ir t.t. 
Elektrinio variklio naudingumas nuo pat apačios labai geras, tai 
intensyvaus miesto režimu gal ir gaunasi kažkas neblogai? Plius tie 
patys el varikliai veikia ir kaip generatoriai stabdant.

O šitą gi kaip ten visokiuose tanklaiviuose realizuota? Kuro ekanomija 
juk ten irgi ne paskutinėj vietoj manau, t.y. jei būtų katastrofiškas 
skirtumas nuostoliuose, tai net neužsiimtų tokiom nesąmonėm. Per kažkur 
vistiek atsiperka, jei jau gamina tokius.

2016.03.15 11:53, Dainiushas rašė:
> nu tai šyla generatorius, šyla variklis, šyla variklio inverteris, dar
> kažkoks reduktorius yra. Nu ir vat jums ir prašom
>
> On 3/15/2016 7:42 AM, spakainas wrote:
>> Na ir kiek jau ten prarandi? Jei manęs vidurinės lygio fizikos žinios
>> neapgauna, tai nebaisiai ten tų nuostolių, t.y. kiek pats generatorius
>> šyla ir tiek. Jaučiu kelių-keliolikos procentų eilės. Dar neaišku ar
>> standartiniu atveju per greičių dėžę neprarandi daugiau.
>> Galiu ir klyst, pataisykit kas gerai raukiat.
>>
>> 2016.03.13 01:05, Dainiushas rašė:
>>> i3 sąnaudos tokios kokios ir turi būt įvertinus kiek prarandi
>>> konvertuodamas tą benzino energiją.
>