Invertuota panda > As tau galiu labai paprastai paaiskinti kodel. Atsakymas labai > paprastas: nes tam nera jokios prasmes. Nei jiems nei pirkejams. Nesutikciau cia. Pirkejams prasme gali buti ir yra. > Mineti range extenderiai yra viso labo kompromisinis sprendimas tiems > paranojikams, kurie siaip jau noretu elektromobilio, bet karta i metus > vaziuoja atostogu pas bobute ir bijo, kad ant elektros nedatrauks. Todel > ir tokie mazi bakai, nes kasdieniniam naudojimui vistiek neskirta, o jei > karta metuose prispaus beda, tai galima gi ir dazniau pastoviniuot > degalinese. > Tuo pat metu minetas range extenderis visa laika gyvena bagazineje, > uzima vieta, prideda svorio ir todel valgo energija. Todel bnv siulo i3 > opcija ir be jo. Todel dar papildomai det LPG jokios prasmes nera, nes > juk vistiek neplanuojama daznai vartot ir sunaudojant viena baka per > metus niekada neatsipirks. Visa tai negalioja, pvz, opel amperai bei pirkeju grupei kurie yra ne paranojikai bet pragmatikai. Amperai todel, kad jos REx yra 1.5l ir tokiu budu nuvaziuojamas elektra atstumas tampa neribojamas standartiskai papildant benza degalineje. Vadinasi, sis automobilis yra orientuotas i neparanojikus, kurie pas bobute ar pailset vaziuoja kiekv.savaitgali o darbo dienom malasi po miesta i darba, parduotuve, namo, vaikus i darzeli/mokykla atgal. Bent viename is tasku turi galimybe palikt krauti prie pigios rozetes keleta valandu i para. Rezimas miestas/uzmiestis ~70/30. O tokiu pirkeju yra gniuzdanti dauguma. LPG prasme i tokia koncepcija butu ta, kad tai pigiausias kuras vidaus degimo varikliui su gerai isvystyta degaliniu ir servisu infrastruktura bei jau nemaza sukaupta naudojimo patirtimi. Tai 1km savikaina skaiciuojant elektra+lpg 70%+30% tiketina bus mazesne imant i omeni tai ka rasiau auksciau bei turint patikima, nesudetinga ir butinai pigu konstruktyva. Postsovietines erdves vadeliotojai bei taipat ir mazesnes pajamas gaunanti liaudies mase auksto pragyvenimo lygio salyse yra istroske tokio auto stebuklo. Praktiskai galima is naujo uzfordinti ir uzkaeferinti rinka :) > Jei tikrai nori vartot daug LPG (kad pasijustu baPkem), tai gerokai > ekonomiskesnis variantas butu uzdujinti paralelini hibrida, tipo Priusa > ar pan. Maziau energijos nuostoliu, maziau svorio, maziau sanaudu. Variantas, bent jau eksperimento prasme. Tuo labiau kad ju, naudotu, kainos siandien zemiausios autopliuse is visu elektriniu zaislu. Prasideda nuo 5000e. Tik tas benz.variklis per sudetingas mano pradinei koncepcijai - purkstukai, vien ant lpg nedirbs, t.y, neuzsives prie -25'. Noriu isitikinti, kad paprastas oru ausinamas nedidelis variklis su "slangine duja" gali buti suvaldytas ir panaudotas ilgam, patikimam ir efektyviam darbui. >> priezastis tapati kaip su 2 SIM telefonais - priesinosi kiek galejo, kol >> rinka nebuvo uzfludinta pigiais kinieciais. T.y, elektra+lpg _kolkas_ >> nedaro tam, kad darbo liaudis pirktu brangesniu kuru stumiamus vezimus. > > Jo jo, pasaulinis suokalbis :) Nereikia hiperbolizuoti. Paprastas isskaiciavimas. > Apie ka as tau visa laika ir rasau. Manai miesto elektromobiliai tipo > leafo ar imiev bus pigesni? Kad tik nebutu. Juos brangiais padaro butent > elektra: dideles ir ziauriai brangios baKterijos beigi elektrovarikliai > su elektronika. Ir tik vartojant elektra is rozetes sitai turi bent > kazkokia ekonomine prasme. Visais kitais atvejais yra monkes biznis. > > Nori degint daug LPG? Tada tau visu tu monstrisku dydziu baKteriju > nereikia, gali jamt Priusa ir uzdujint. Bus visais poziuriais > ekonomiskesnis. Bet vistiek neapsimokes. Noriu bent 50km nuvaziuot vien elektra ir taip, noriu degint daug lpg. Bei noriu ir kad masinoje_visai_nebutu_benzino_ar_dyzelio_, kas reiskia uzvest ant lpg bent prie -20'C > O kokios itampos tikejaisi? Del trifazes tai irgi yzi, pasiziurek koks > ten gyvena variklis. Kodel ji toki pasirinko? Pabandyk nusipirkt kitoki. Istikruju tai nezinau kokie naudojami sprendimai el.automobiliuose. O kokios itampos pas Priusa, bmw i3 irAmpera? -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/