On 2016-03-12 10:51, Same name wrote: > Same name <Same@name.mail> Wrote in ...) >> Viskas priklauso nuo tos energijos kiekiu. >> Jei dujoms isgarinti silumos reikia daug kartu maziau, nei jos issiskiria joms sudegant ir virstant i mechanine energija - tuomet gali buti verta taip taupyti variklio mase ir turi. >> Santykio paskaiciuoti nemoku, todel ir klausiu >> -- > > > > Pagalvok, kaip supaprasteja vidaus degimo variklio konstrukcija ausinant oru - nereikia skyscio pompos, radiatoriaus ir didelio isorinio metalo apvalkalo. Pofig. Manai, visi konstruktoriai durniai, kad iki siol automobiliuose naudoja ausinima skysciu, o tik zoliapjovese - oru? Juk buvo pavieniai bandymai naudoti (del pigumo) oru ausinamus variklius automobliuose (pvz ZAZ (zaporozietis), pigiausiame vw ), bet po to vis vien buvo atsisakyta... Audrius K. > > Is kitos puses, specialus duju reduktorius gali kelt duju temperatura ne iki +90'C, o tik tiek, kad duju faze pereitu is skystos i dujine, t.y, iki, tarkim, -10'C. Tam gali reiketi ne tiek ir daug silumines energijos. > Ventiliatoriaus reikes betkokiu atveju, jis pucia karsta ora nuo cilindru i reduktoriu uzdarame kanale, jame ir keletas viju duju vamzdeliu. Arba vamzdeliai gali eit aplinkui cilindrus. > Zodziu norint nesunku suprojektuot nedidele lengva uzdara sistema be skyscio kaip silumos nesejo. >