Tema: Re: Electric + LPG
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-15 13:12:43
nu tai visokie prius'ai tam miesto režimui labai ir tinka.

Tanklaivių gi, tai gal kišt nereikia. Įsivaizduok, kokio dydžio 
transmisiją sutaupai, kad ir tame pačiame lokomotyve su 2-3MW varikliu. 
Na ir šimtais litrų dvitaktis dyzelis turbūt valdosi kiek kitaip nei 
mažalitražkė.

On 3/15/2016 12:58 PM, spakainas wrote:
> Nu tas tai yo, ale varinkelis dirba optimaliom apsukom, tobiš paC vidaus
> degimo variklio nvk geresnis gaunasi, nereik nuo žemai drožt ir t.t.
> Elektrinio variklio naudingumas nuo pat apačios labai geras, tai
> intensyvaus miesto režimu gal ir gaunasi kažkas neblogai? Plius tie
> patys el varikliai veikia ir kaip generatoriai stabdant.
>
> O šitą gi kaip ten visokiuose tanklaiviuose realizuota? Kuro ekanomija
> juk ten irgi ne paskutinėj vietoj manau, t.y. jei būtų katastrofiškas
> skirtumas nuostoliuose, tai net neužsiimtų tokiom nesąmonėm. Per kažkur
> vistiek atsiperka, jei jau gamina tokius.
>
> 2016.03.15 11:53, Dainiushas rašė:
>> nu tai šyla generatorius, šyla variklis, šyla variklio inverteris, dar
>> kažkoks reduktorius yra. Nu ir vat jums ir prašom
>>
>> On 3/15/2016 7:42 AM, spakainas wrote:
>>> Na ir kiek jau ten prarandi? Jei manęs vidurinės lygio fizikos žinios
>>> neapgauna, tai nebaisiai ten tų nuostolių, t.y. kiek pats generatorius
>>> šyla ir tiek. Jaučiu kelių-keliolikos procentų eilės. Dar neaišku ar
>>> standartiniu atveju per greičių dėžę neprarandi daugiau.
>>> Galiu ir klyst, pataisykit kas gerai raukiat.
>>>
>>> 2016.03.13 01:05, Dainiushas rašė:
>>>> i3 sąnaudos tokios kokios ir turi būt įvertinus kiek prarandi
>>>> konvertuodamas tą benzino energiją.
>>