nu tai visokie prius'ai tam miesto režimui labai ir tinka. Tanklaivių gi, tai gal kišt nereikia. Įsivaizduok, kokio dydžio transmisiją sutaupai, kad ir tame pačiame lokomotyve su 2-3MW varikliu. Na ir šimtais litrų dvitaktis dyzelis turbūt valdosi kiek kitaip nei mažalitražkė. On 3/15/2016 12:58 PM, spakainas wrote: > Nu tas tai yo, ale varinkelis dirba optimaliom apsukom, tobiš paC vidaus > degimo variklio nvk geresnis gaunasi, nereik nuo žemai drožt ir t.t. > Elektrinio variklio naudingumas nuo pat apačios labai geras, tai > intensyvaus miesto režimu gal ir gaunasi kažkas neblogai? Plius tie > patys el varikliai veikia ir kaip generatoriai stabdant. > > O šitą gi kaip ten visokiuose tanklaiviuose realizuota? Kuro ekanomija > juk ten irgi ne paskutinėj vietoj manau, t.y. jei būtų katastrofiškas > skirtumas nuostoliuose, tai net neužsiimtų tokiom nesąmonėm. Per kažkur > vistiek atsiperka, jei jau gamina tokius. > > 2016.03.15 11:53, Dainiushas rašė: >> nu tai šyla generatorius, šyla variklis, šyla variklio inverteris, dar >> kažkoks reduktorius yra. Nu ir vat jums ir prašom >> >> On 3/15/2016 7:42 AM, spakainas wrote: >>> Na ir kiek jau ten prarandi? Jei manęs vidurinės lygio fizikos žinios >>> neapgauna, tai nebaisiai ten tų nuostolių, t.y. kiek pats generatorius >>> šyla ir tiek. Jaučiu kelių-keliolikos procentų eilės. Dar neaišku ar >>> standartiniu atveju per greičių dėžę neprarandi daugiau. >>> Galiu ir klyst, pataisykit kas gerai raukiat. >>> >>> 2016.03.13 01:05, Dainiushas rašė: >>>> i3 sąnaudos tokios kokios ir turi būt įvertinus kiek prarandi >>>> konvertuodamas tą benzino energiją. >>