2016.03.12 12:00, Audrius K. rašė: > Ir kiek, manai, su tokiu krovimu nuvaziuosi???? Ar, kai tau baigsis > akumas, valanda stovedamas krausi ir po to 10 min vaziuosi? Gal nelabai supranti kas yra „Series hybrid“? Jau 100 metų ta technologija naudojama šilumvežiuose ir garlaiviuose. Buvo naudojama ir lenktyniniuose Porsche. Dabar irgi naudojama Volt ir i3, Fisker Karma. Net Vilniuje važinėja Merso midi autobusas su tokia technologija. https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_vehicle_drivetrain#Series_hybrid > Audrius K. > P.S. Norint, kad tokiuo hibridu butu galima naudotins, krovimui skirto > variklio galia turi buti didesne, negu rekalinga auto pakenciamam > vaziavimui. Nes keitimas i elektros energija ir atgal taip pat duoda > nuostolius (del to iki siol tik pavieniai bandymai vidaus degimo > varkli jungti su generatoriumi, o ne tiesiogiai su ratais. Nors > atkrinta sudetinga ir brangi transmisija, taciau energijos nuostoliai > iseina didesni...) Netiesa dėl energijos nuostolių. Jei vis dar gamina ir naudoja, tai, matyt, kažkam tinka. EV1 su 100mpg irgi įrodė, kad NVK didesnis nei su tradiciniu varikliu.