On 3/15/16 11:58, spakainas wrote: > Nu tas tai yo, ale varinkelis dirba optimaliom apsukom, tobiš paC vidaus > degimo variklio nvk geresnis gaunasi, nereik nuo žemai drožt ir t.t. Tai visa sita laisvai darosi ir su tradiciniu varikliu + CVT. Bet vistiek nedaro del psichologiniu priezasciu: vienodu tonu kaukiantis variklis publikai nepatinka. Todel praktiskai visos CVT dezes "simuliuoja" normalius begius. > Elektrinio variklio naudingumas nuo pat apačios labai geras, tai > intensyvaus miesto režimu gal ir gaunasi kažkas neblogai? Plius tie > patys el varikliai veikia ir kaip generatoriai stabdant. Gal ir geras, bet ne 100%. Plius jei nera dezes tarp variklio ir ratu, tai augant apsukoms elektrovariklio NK ima bloget. > O šitą gi kaip ten visokiuose tanklaiviuose realizuota? Kuro ekanomija > juk ten irgi ne paskutinėj vietoj manau, t.y. jei būtų katastrofiškas > skirtumas nuostoliuose, tai net neužsiimtų tokiom nesąmonėm. Per kažkur > vistiek atsiperka, jei jau gamina tokius. Tai jie tom nesamonem ir neuzsiima.