On 11/15/17 08:35, Herkus wrote: > Kad kazkas subkontraktinta cia normalu. Bet kas apart teslos tuomet > turejo tokipat advanced autopilota? Kieno is masines gamybos geresni > atstumai ir kas turi sensorines "ismaniasias" falcon wing duris? Ir Atstumai tai jokia ne inovacija, tai tik klausimas "kiek bapkiu norim damoket klientui uz masina kad jis ja imtu". Tesla bapkiu deginime rekordininkai, o kitiems reikia ziuret kad kazka uzdirbtu. > apskritai duris atidarinejamas ir uzdarinejamas pvz. su mygtuku is > centrines paneles. Ir t.t. kitu smagiu naujoviu, kurias po biski > adaptuot pradeda ir kiti.... O but pirmajam visad brangiausia. Tokiu remotiniu duru yra dxja ir dar biski, pvz japonijoje su jom vazineja turbut kiekvienas taxi. Bet tai nereiskia, kad toks gimmickas "apsimoka" realiam gyvenime, ta pati tesla ji irgi greitai pamirs, nes "oho" efektas greit isgaruoja, o kashtai islieka. Realiai tesla padare 2 tikras inovacijas: 1. Nepasidave dizaineriu dainoms, kad elektromobilis del nauju komponavimo galimybiu turi buti "totally unusual". Geriausia koks nors isdizainintas gejishkas loundzhas su vazonu geliu, saltineliu ir zuvytemis per viduri, zhr bnv i3. Tas pac bemsas manau parduotu zymiai daugiau savo elektromobiliu, jei jie nebutu tokie per visus galus nebemsiski kaip tas i3. 2. taskosi pinigais kairen desinen ir is akcininku negauna uz tai per galva. Visokiem ten bnv, audi, kraisleriams ir t.t. iki tokiu akCininku dar toli shudais plaukt.