Del VT tai chebra svaiciojat, bet akivazdu kad desimtmeciais net nebandet naudoti. As irgi ansciau taip darydavau, vazinedavau masina i darba ir t.t. Bet tai tik nuostatu klausimas. Dabar sezono metu naudoju EV dvirati, o ziema VT. Tai galiu pasakyt kad VT yra pakankamai zajabys, jei yra teisingai papuoles marsrutas. Beveik visiskai eliminuojasi ziemos faktorius, kai reikia valyt masina, galvot pravaziuosi ar ne, ziuret kaip blondines vaikus i mokykla veza ir t.t. Visiskai px sninga ar ne, salta ar ne. Tiesiog ilipi, atsisedi, paskaitai knyga, islipi ir esi darbe. Taip VT deka ispanu kalba pramokau. Siaip tikrai nebutu tam uzteke motyvacijos, o trulike - kuo puikiausiai. "tomasz" <nera@pasto.lt> wrote in message news:ouvjio$hdn$1@trimpas.omnitel.net... > net londone to nera. > cia gali tokio vt ir nesulaukt. > > > dristu teigti priesingai > Energy efficiency[edit] > > Internal combustion engines have thermodynamic limits on efficiency, > expressed as fraction of energy used to propel the vehicle compared to > energy produced by burning fuel. Gasoline engines effectively use only 15% > of the fuel energy content to move the vehicle or to power accessories, > and diesel engines can reach on-board efficiency of 20%, while electric > vehicles have on-board efficiency of around 80%.[79] > > Electric motors are more efficient than internal combustion engines in > converting stored energy into driving a vehicle. Electric cars do not > idle. Regenerative braking can recover as much as one fifth of the energy > normally lost during braking.[4][79] > > Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 kW·h/100 km > (0.17 to 0.37 kW·h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power > consumption is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla > Motors indicates that the vehicle efficiency (including charging > inefficiencies) of their lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 > kW·h/100 km (0.21 kW·h/mi) and the well-to-wheels efficiency (assuming the > electricity is generated from natural gas) is 24.4 kW·h/100 km (0.39 > kW·h/mi).[82] > > > -- > > t. > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ouvj4j$h36$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2017.11.20 23:51, tomasz wrote: >>> vaziuosi truliku? kol nebrangios lybros bus, b1b1. >>> nejuokink. >>> kad ir koks butu vt, bet jis veikia tik prievartos principu, t.y. kol >>> kastai >>> parkavimui ir kamsciai nebus tokie kaip londone, ner ko svaigt. zmogui >>> turi >>> apsimoket vaziuot su vt. >> >> atsakau nuosirdziai - jeigu tie trulai butu isvystyti tiek, kad prie namu >> ilipes, prie darbo islipciau po max pusvalandzio, jeigu nereiktu laukti >> bbz kiek, jeigu persedimui bent jau dienos metu nereiktu planuotis >> marsruto is anksto, tiesiog dazniau vaziuotu, jeigu jie nestovetu >> bendruose kamsciuose - tikrai naudociau. vaikai naudotu. >> vaikai ir dviraciu patys iki mokyklos nuvaziuotu, jei butu takas >> normalus. kaip minimum seimoj uztektu vieno auto. dabar du yra gyvybiskai >> butini, nes dvirtakiu ner, o VT tik teoriniam lygyje. kai reikia kazkur >> nuvaziuot, tai trunka dvi valandas, vaziuoja ne pagal grafika, kuris yra >> ganetinai retas. todel praktiskai panaudojamas tik niekur neskubantiems >> arba kaip atsarginis variantas, kai gali paveluot. >> >>> >>> dviraciu takai aisku gerai, bet deja tik savitgaliu nuvaziuot iki rotuse >>> ir >>> isgert pora alaus tinkami, o darbo diena vaiku i darzeli nenuvesi. >>> be to fiziskai ireng dviracio taka ne visur galima, reik dziaugtis, kad >>> nors >>> bordiurus nuleistus nuvaziavimui padaro ir zalias juostas papiso, nes >>> iki to >>> tai.... >>> >>> o del ev, tai bet kuriuo atveju, tai yra efektyvesne transporto >>> priemone, >>> negu vidausdegimo variklis. >> >> dristu teigti, kad ne. >> >>> >>> >> > >