vaiku vezt nereikia, laiko turi, tada ok. ir esme - teisingai papuoles marsrutas. -- t. "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:ov0hcq$60j$1@trimpas.omnitel.net... > Del VT tai chebra svaiciojat, bet akivazdu kad desimtmeciais net nebandet > naudoti. As irgi ansciau taip darydavau, vazinedavau masina i darba ir > t.t. > Bet tai tik nuostatu klausimas. > > Dabar sezono metu naudoju EV dvirati, o ziema VT. > > Tai galiu pasakyt kad VT yra pakankamai zajabys, jei yra teisingai > papuoles marsrutas. Beveik visiskai eliminuojasi ziemos faktorius, kai > reikia valyt masina, galvot pravaziuosi ar ne, ziuret kaip blondines > vaikus i mokykla veza ir t.t. Visiskai px sninga ar ne, salta ar ne. > > Tiesiog ilipi, atsisedi, paskaitai knyga, islipi ir esi darbe. > > Taip VT deka ispanu kalba pramokau. Siaip tikrai nebutu tam uzteke > motyvacijos, o trulike - kuo puikiausiai. > > "tomasz" <nera@pasto.lt> wrote in message > news:ouvjio$hdn$1@trimpas.omnitel.net... >> net londone to nera. >> cia gali tokio vt ir nesulaukt. >> >> >> dristu teigti priesingai >> Energy efficiency[edit] >> >> Internal combustion engines have thermodynamic limits on efficiency, >> expressed as fraction of energy used to propel the vehicle compared to >> energy produced by burning fuel. Gasoline engines effectively use only >> 15% of the fuel energy content to move the vehicle or to power >> accessories, and diesel engines can reach on-board efficiency of 20%, >> while electric vehicles have on-board efficiency of around 80%.[79] >> >> Electric motors are more efficient than internal combustion engines in >> converting stored energy into driving a vehicle. Electric cars do not >> idle. Regenerative braking can recover as much as one fifth of the energy >> normally lost during braking.[4][79] >> >> Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 kW·h/100 >> km (0.17 to 0.37 kW·h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power >> consumption is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla >> Motors indicates that the vehicle efficiency (including charging >> inefficiencies) of their lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 >> kW·h/100 km (0.21 kW·h/mi) and the well-to-wheels efficiency (assuming >> the electricity is generated from natural gas) is 24.4 kW·h/100 km (0.39 >> kW·h/mi).[82] >> >> >> -- >> >> t. >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ouvj4j$h36$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2017.11.20 23:51, tomasz wrote: >>>> vaziuosi truliku? kol nebrangios lybros bus, b1b1. >>>> nejuokink. >>>> kad ir koks butu vt, bet jis veikia tik prievartos principu, t.y. kol >>>> kastai >>>> parkavimui ir kamsciai nebus tokie kaip londone, ner ko svaigt. zmogui >>>> turi >>>> apsimoket vaziuot su vt. >>> >>> atsakau nuosirdziai - jeigu tie trulai butu isvystyti tiek, kad prie >>> namu ilipes, prie darbo islipciau po max pusvalandzio, jeigu nereiktu >>> laukti bbz kiek, jeigu persedimui bent jau dienos metu nereiktu >>> planuotis marsruto is anksto, tiesiog dazniau vaziuotu, jeigu jie >>> nestovetu bendruose kamsciuose - tikrai naudociau. vaikai naudotu. >>> vaikai ir dviraciu patys iki mokyklos nuvaziuotu, jei butu takas >>> normalus. kaip minimum seimoj uztektu vieno auto. dabar du yra >>> gyvybiskai butini, nes dvirtakiu ner, o VT tik teoriniam lygyje. kai >>> reikia kazkur nuvaziuot, tai trunka dvi valandas, vaziuoja ne pagal >>> grafika, kuris yra ganetinai retas. todel praktiskai panaudojamas tik >>> niekur neskubantiems arba kaip atsarginis variantas, kai gali paveluot. >>> >>>> >>>> dviraciu takai aisku gerai, bet deja tik savitgaliu nuvaziuot iki >>>> rotuse ir >>>> isgert pora alaus tinkami, o darbo diena vaiku i darzeli nenuvesi. >>>> be to fiziskai ireng dviracio taka ne visur galima, reik dziaugtis, kad >>>> nors >>>> bordiurus nuleistus nuvaziavimui padaro ir zalias juostas papiso, nes >>>> iki to >>>> tai.... >>>> >>>> o del ev, tai bet kuriuo atveju, tai yra efektyvesne transporto >>>> priemone, >>>> negu vidausdegimo variklis. >>> >>> dristu teigti, kad ne. >>> >>>> >>>> >>> >> >> >