O taksi galima su aliektra? "CodeC" wrote in message news:ouuifi$ml3$1@trimpas.omnitel.net... ne, VT atveju elektra yra gerai. ir tai nesulyginama su asmenine auto. VT gali but su laidu, su begiu ir t.t. nereikia net jokio kosmoso didelio - Kauno kaime uztektu truliku laidus sutvarkyt normaliai ir praplesti marsrutus gerokai - vat ir butu efektas, tiek ekonomiskai tiek ekologiskai toli priekyje uz visas teslas su pseudo inovacijom kartu sudejus. kituose miestuose taip pat elektrini VT galima vystyti. On 2017.11.20 14:31, amenox wrote: > O VT su zyzeliu ir benzu ania? > > "CodeC" wrote in message news:ouuhkr$lp7$1@trimpas.omnitel.net... > > siaip jau jeigu tik del racionalumo, ekologijos ir visuomenes geroves > svaigti, tai daugiausia naudos butu is normaliai isvystyto VT. lai > vazineja tie 'keli' dyzeliai ir benzai kaimuose, rajonuose, > tolimuosiuose reisuose ir pan. nieko jie neissiurbs. nespes, kol koks > didesnis meteoras pystels ir tuom atsakys is visus klausimus ilgam. o > kolkas normalus VT butu pats geriausias variantas. tik kam tai rupi? > > On 2017.11.20 14:20, amenox wrote: >> Čia viskas todėl kad Lietuvoj tų rozečių ant pirštų galima suskaičiuot. >> Jei jų pradės atsirasti daugiau tai kaip ir tų programėlių nereikės >> išvis. Antras dalykas aš netikiu kad ateity nepavyks sumažinti krovimo >> laiko iki kelių minučių. Čia įvairių beje ir šiaip variantų jau gimdoma >> kaipo keičiami akumai iškart, visokie indukciniai dalykai gatvėse ir t.t. >> O ir šiaip turiu pasakyt kad pas jus optimizmas tiesiog trykšte trykšta. >> :) Ta prasme siūlot su zyzeliu ir benzu iki gyvenimo galo gyvent kol visą >> naftą išsiurbsim su dujom? >> >> "Invertuota panda" wrote in message >> news:ouucof$hdm$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 11/20/17 09:26, Nerijus wrote: >> >>>> Kaune jau "užsipilt" galima, nebėda. Jei ateity daugiau rozečių >>>> pristatys išvis problemos nebus, o gal jau ir daba nėra nžn. >>> >>> Tik reikia tureti "programele", uzhsisakyti laika ish anksto, ir kraus >>> te kelias valandas. >>> Teko cia kalbeti su zhmonem, kurie daro softa tiem dalykams. >>> Ai, be to, aifonas bus palaikomas "ateity" (gal jau palaikomas, bet is >>> pradziu buvo android only), o mikrosoftas ruko. >> >> >> Mikrosofto jei ka jau oficialiai neber, lavonai rukyt negali :) >> >> >>> Tiesiai privazheves prie tos kolnkes - tikrai nepasikrausi. >> >> Jo, tai dar viena neisspresta problema. Toks biznis bus priverstas >> numirt, nes vartotojo patirtis "biski uzpisa". Gaunasi kad ne masina >> tarnauja tau, o tu masinai. >> >> Ir dar salia turi kita paciu savo sukurta problema: bent keletas >> skirtingu stekeriu variantu. >