On 2017.11.20 23:51, tomasz wrote: > vaziuosi truliku? kol nebrangios lybros bus, b1b1. > nejuokink. > kad ir koks butu vt, bet jis veikia tik prievartos principu, t.y. kol kastai > parkavimui ir kamsciai nebus tokie kaip londone, ner ko svaigt. zmogui turi > apsimoket vaziuot su vt. atsakau nuosirdziai - jeigu tie trulai butu isvystyti tiek, kad prie namu ilipes, prie darbo islipciau po max pusvalandzio, jeigu nereiktu laukti bbz kiek, jeigu persedimui bent jau dienos metu nereiktu planuotis marsruto is anksto, tiesiog dazniau vaziuotu, jeigu jie nestovetu bendruose kamsciuose - tikrai naudociau. vaikai naudotu. vaikai ir dviraciu patys iki mokyklos nuvaziuotu, jei butu takas normalus. kaip minimum seimoj uztektu vieno auto. dabar du yra gyvybiskai butini, nes dvirtakiu ner, o VT tik teoriniam lygyje. kai reikia kazkur nuvaziuot, tai trunka dvi valandas, vaziuoja ne pagal grafika, kuris yra ganetinai retas. todel praktiskai panaudojamas tik niekur neskubantiems arba kaip atsarginis variantas, kai gali paveluot. > > dviraciu takai aisku gerai, bet deja tik savitgaliu nuvaziuot iki rotuse ir > isgert pora alaus tinkami, o darbo diena vaiku i darzeli nenuvesi. > be to fiziskai ireng dviracio taka ne visur galima, reik dziaugtis, kad nors > bordiurus nuleistus nuvaziavimui padaro ir zalias juostas papiso, nes iki to > tai.... > > o del ev, tai bet kuriuo atveju, tai yra efektyvesne transporto priemone, > negu vidausdegimo variklis. dristu teigti, kad ne. > >