butent. maglevas tiesiog sustos. o kad sustoti greiciau - leciau vaziuot. gaunasi neka greiciau nei dabartiniais ici. hiperloopas gi atpis viska greiciu. bentjau teoriskai. -- T "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:ouuifb$mks$1@trimpas.omnitel.net... > On 11/20/17 09:46, tranzoo wrote: >> tuom, kad vakuume. hiperloopas realiai tas pats maglevas, tikkad >> vambzdyje. > > Ir kodel jis tada skirtingai nuo maglevo turetu "pavykt"? > > Maglevo problema yra infrastrukturos kashtai. Tai kainuoja afigienskas > baPkes ir negarantuoja grazhos, todel niekas nenori investuot. Hiperlupas > kainuos dar zymiai didesnes baPkes, tiek statyba tiek islaikymas. > >> su atviru maglevu saugumo chalendzas yra. o ir aliektros per daug... > > Tai kad atvirksciai - traukinys vakuume saugumo poziuriu zymiai > pavojingiau nei banalus maglevas kuris sugedes gali tiesiog sustot ir > niekas neuzdus ir niekaip nenukentes. Kai hiperlupe reikia rupintis dxja > skirtingu dalyku vien tam kad keleiviai isliktu gyvi.