Dar vienas smegenu blokas - nesuprast, kad vaikai irgi gali vazinet VT. Pilni trulikai vazinejanciu vaiku, ir nieko, kiek matau ir gyvi ir linksmi. Bet jei patika taksistu dirbt 4-8 kart vaziuojant - tada taip, VT netinka. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ov0idd$6q9$1@trimpas.omnitel.net... > nu cia kai nereik su persedimu vaziuot, kai nereik vaiko/vaiku 3x dienoj > pavezt/is kazkur paimt/palaukt. as masina per diena uzvedu taip kokius 4-8 > kartus, priklausomai nuo dienos. tai vat skaityk, tiek truliko bilietuku > reiktu, su visais palaukimais stotelej, veluojancio, kai neatvaziavo, > palaukimais persedant, kai nespejai ir pan. zodziu - utopija. nieks cia > nieko nesvaicioja, tiesiog tu lygini nesulyginamas salygas, kurios pas > visus skirtingos. jeigu elementarus variantas 2x dienoj ilipt ir pora km > pariedet, tai jo, as irgi VT vazineciau. > > On 2017.11.21 08:34, Sail wrote: >> Del VT tai chebra svaiciojat, bet akivazdu kad desimtmeciais net nebandet >> naudoti. As irgi ansciau taip darydavau, vazinedavau masina i darba ir >> t.t. >> Bet tai tik nuostatu klausimas. >> >> Dabar sezono metu naudoju EV dvirati, o ziema VT. >> >> Tai galiu pasakyt kad VT yra pakankamai zajabys, jei yra teisingai >> papuoles marsrutas. Beveik visiskai eliminuojasi ziemos faktorius, kai >> reikia valyt masina, galvot pravaziuosi ar ne, ziuret kaip blondines >> vaikus i mokykla veza ir t.t. Visiskai px sninga ar ne, salta ar ne. >> >> Tiesiog ilipi, atsisedi, paskaitai knyga, islipi ir esi darbe. >> >> Taip VT deka ispanu kalba pramokau. Siaip tikrai nebutu tam uzteke >> motyvacijos, o trulike - kuo puikiausiai. >> >> "tomasz" <nera@pasto.lt> wrote in message >> news:ouvjio$hdn$1@trimpas.omnitel.net... >>> net londone to nera. >>> cia gali tokio vt ir nesulaukt. >>> >>> >>> dristu teigti priesingai >>> Energy efficiency[edit] >>> >>> Internal combustion engines have thermodynamic limits on efficiency, >>> expressed as fraction of energy used to propel the vehicle compared to >>> energy produced by burning fuel. Gasoline engines effectively use only >>> 15% of the fuel energy content to move the vehicle or to power >>> accessories, and diesel engines can reach on-board efficiency of 20%, >>> while electric vehicles have on-board efficiency of around 80%.[79] >>> >>> Electric motors are more efficient than internal combustion engines in >>> converting stored energy into driving a vehicle. Electric cars do not >>> idle. Regenerative braking can recover as much as one fifth of the >>> energy normally lost during braking.[4][79] >>> >>> Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 kW·h/100 >>> km (0.17 to 0.37 kW·h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power >>> consumption is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla >>> Motors indicates that the vehicle efficiency (including charging >>> inefficiencies) of their lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 >>> kW·h/100 km (0.21 kW·h/mi) and the well-to-wheels efficiency (assuming >>> the electricity is generated from natural gas) is 24.4 kW·h/100 km (0.39 >>> kW·h/mi).[82] >>> >>> >>> -- >>> >>> t. >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:ouvj4j$h36$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2017.11.20 23:51, tomasz wrote: >>>>> vaziuosi truliku? kol nebrangios lybros bus, b1b1. >>>>> nejuokink. >>>>> kad ir koks butu vt, bet jis veikia tik prievartos principu, t.y. kol >>>>> kastai >>>>> parkavimui ir kamsciai nebus tokie kaip londone, ner ko svaigt. zmogui >>>>> turi >>>>> apsimoket vaziuot su vt. >>>> >>>> atsakau nuosirdziai - jeigu tie trulai butu isvystyti tiek, kad prie >>>> namu ilipes, prie darbo islipciau po max pusvalandzio, jeigu nereiktu >>>> laukti bbz kiek, jeigu persedimui bent jau dienos metu nereiktu >>>> planuotis marsruto is anksto, tiesiog dazniau vaziuotu, jeigu jie >>>> nestovetu bendruose kamsciuose - tikrai naudociau. vaikai naudotu. >>>> vaikai ir dviraciu patys iki mokyklos nuvaziuotu, jei butu takas >>>> normalus. kaip minimum seimoj uztektu vieno auto. dabar du yra >>>> gyvybiskai butini, nes dvirtakiu ner, o VT tik teoriniam lygyje. kai >>>> reikia kazkur nuvaziuot, tai trunka dvi valandas, vaziuoja ne pagal >>>> grafika, kuris yra ganetinai retas. todel praktiskai panaudojamas tik >>>> niekur neskubantiems arba kaip atsarginis variantas, kai gali paveluot. >>>> >>>>> >>>>> dviraciu takai aisku gerai, bet deja tik savitgaliu nuvaziuot iki >>>>> rotuse ir >>>>> isgert pora alaus tinkami, o darbo diena vaiku i darzeli nenuvesi. >>>>> be to fiziskai ireng dviracio taka ne visur galima, reik dziaugtis, >>>>> kad nors >>>>> bordiurus nuleistus nuvaziavimui padaro ir zalias juostas papiso, nes >>>>> iki to >>>>> tai.... >>>>> >>>>> o del ev, tai bet kuriuo atveju, tai yra efektyvesne transporto >>>>> priemone, >>>>> negu vidausdegimo variklis. >>>> >>>> dristu teigti, kad ne. >>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >