nu tai kiek ten lyfo range žiemą neužrasojusiais langais, 80km? 11/17/2017 10:20 AM, CodeC rašė: > nu. dar ivertinus visus krovimo, ypac fast, nuostolius ir batarkes > amziaus trumpejima, taip kraunant. nu ir galu gale, kai elektra gaus > toki pat akciza, kaip skystas kuras, itariu visi tie nk lyginimai > smarkiai pritils :) nes kolkas tai lygina gatavai iki masinos atitempto > prailgintuvo skaitliuka su akciziniu kuru degalinej. dar turint galvoj, > kas vidaus degimo nk labai nemazu procentu padideja netiesiogiai - > sildymui, kurio reikia labai nemazai laiko dali didziojoje pasaulio > dalyje. elektrinio nk suskaiciuokit, viska ivertine. > dabartiniai vidaus degimo varikliai didele metu dali ir taip per mazai > syla - tenka sildyt salona papildomai. tai apie kokius cia 80% butinus > kalba ? :)) > > On 2017.11.17 10:15, Dainiushas wrote: >> čia turbūt apeliuoja į anglim kurenamos elektrines NK :). Tai vat >> visiems optimistams siūlyčiau suskaičiuot EV efektyvumą imant kWh ant >> karučio variklio klemų, o ne ant elektrinės generatoriaus. >> >> 11/17/2017 10:10 AM, CodeC rašė: >>> klausiau apie tavo nuomone butina 80% riba. kodel tavo manymu jie >>> (vidaus degimo varikliai) turi ja pasiekti, kad isliktu? >>> >>> >>> On 2017.11.17 10:05, tranzoo wrote: >>>> taps efektyvus ir ekonomiskai naudingesni nei alternatyvos >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>> news:oum4ts$fgl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kodel? >>>>> >>>>> On 2017.11.17 09:58, tranzoo wrote: >>>>> >>>>>> vidaus degimai pasilikt turi sansu tik tuo atveju, jei efektyvumas >>>>>> pasiektu bent 80% >>> >> >