Ta prasme perkant už tokią pačią kainą ne EV jau kažkas bus kitaip iš ekonomijos pusės? :) "Caponi" wrote in message news:ov28ku$jn3$1@trimpas.omnitel.net... Nu tei jei tik tokia ekonomija, tai paskaičiuok tada per kiek atsipirks pradinis mašinų kainų skirtumas. O įvertinant dar visus nepatogumus, tai elektrokaro pirkt visai nesinori... -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2017-11-21 22:53, amenox wrote: > Nu tai pinigais labai lengva paskaičiuoti, visų pirma atmetam visas tas > blevyzgas apie ekologijas, gamybos kaštus ir transportavimą ir žiūrim tik > iš vartotojo pusės. > > Tarkim imam tesla model s 75d, baterija 75 kwh, ją pakraut kainuos 0,124 > Eur/kWh * 75= 9,3 EUR na ten yra praradimai kraunant, tai apvalinam iki 10 > EUR. Imam pesimistiškiausią Dainiusho scenarijų kad ji gali nuvažiuoti tik > 200 km (realiai tai daugiau nu bet dzin). Taigi gauname 10 / 200 = 0,05 > EUR /km , kilometro savikaina. > > http://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/kiek-kainuoja-elektra-2017-m..html > , ėmiau brangiausią tarifą namams > > Na o daba imam kokį mano Avensį, maniškis rodo kažkur apie 9 litrus benzo > vidurkis per metus maždaug, benzo kaina 1.08 pigiausia šiandien (iš > degalukainos.lt) skaičiuojam - 9 * 1,08 / 100 = 0,09 EUR/km > > Total 0,05 vs 0,09, beveik dvigubai, tai čia dar viskas apvalinta i > blogesnę pusę, realiai skirtumas gerokai didesnis, turint galvoj kad tesla > nuvažiuoja gerokai daugiau nei 200, pakraut ją galima ne tik namie ir t.t. > Štai jums ir prašom. Aj dar aptarnavimas skiriasi, nu bet tiek to. > > "Nerijus" parašė naujienų news:ov1bhc$sqc$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2017-11-21 12:10 AM, CodeC wrote: >> Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 kW�h/100 >> km >> (0.17 to 0.37 kW�h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power >> consumption >> is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla Motors >> indicates >> that the vehicle efficiency (including charging inefficiencies) of their >> lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 kW�h/100 km (0.21 kW�h/mi) >> and >> the well-to-wheels efficiency (assuming the electricity is generated from >> natural gas) is 24.4 kW�h/100 km (0.39 kW�h/mi).[82] > > Kitaip sakant lygiai puse energijos suedama jai atitransportuot iki > razetes. > > Nes nuo dujos iki ratu = 2x nuo razetes iki ratu. > > Taip, kad netaip jau taupu bendroj sumoj gaunas. Ir tas ~30% > efektyvumas kuri duoda tiesiog duja -> ratai yra ne tokia jau ir > tragedija. > > N. M.