nu. dar ivertinus visus krovimo, ypac fast, nuostolius ir batarkes amziaus trumpejima, taip kraunant. nu ir galu gale, kai elektra gaus toki pat akciza, kaip skystas kuras, itariu visi tie nk lyginimai smarkiai pritils :) nes kolkas tai lygina gatavai iki masinos atitempto prailgintuvo skaitliuka su akciziniu kuru degalinej. dar turint galvoj, kas vidaus degimo nk labai nemazu procentu padideja netiesiogiai - sildymui, kurio reikia labai nemazai laiko dali didziojoje pasaulio dalyje. elektrinio nk suskaiciuokit, viska ivertine. dabartiniai vidaus degimo varikliai didele metu dali ir taip per mazai syla - tenka sildyt salona papildomai. tai apie kokius cia 80% butinus kalba ? :)) On 2017.11.17 10:15, Dainiushas wrote: > čia turbūt apeliuoja į anglim kurenamos elektrines NK :). Tai vat > visiems optimistams siūlyčiau suskaičiuot EV efektyvumą imant kWh ant > karučio variklio klemų, o ne ant elektrinės generatoriaus. > > 11/17/2017 10:10 AM, CodeC rašė: >> klausiau apie tavo nuomone butina 80% riba. kodel tavo manymu jie >> (vidaus degimo varikliai) turi ja pasiekti, kad isliktu? >> >> >> On 2017.11.17 10:05, tranzoo wrote: >>> taps efektyvus ir ekonomiskai naudingesni nei alternatyvos >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:oum4ts$fgl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kodel? >>>> >>>> On 2017.11.17 09:58, tranzoo wrote: >>>> >>>>> vidaus degimai pasilikt turi sansu tik tuo atveju, jei efektyvumas >>>>> pasiektu bent 80% >> >