vaziuosi truliku? kol nebrangios lybros bus, b1b1. nejuokink. kad ir koks butu vt, bet jis veikia tik prievartos principu, t.y. kol kastai parkavimui ir kamsciai nebus tokie kaip londone, ner ko svaigt. zmogui turi apsimoket vaziuot su vt. dviraciu takai aisku gerai, bet deja tik savitgaliu nuvaziuot iki rotuse ir isgert pora alaus tinkami, o darbo diena vaiku i darzeli nenuvesi. be to fiziskai ireng dviracio taka ne visur galima, reik dziaugtis, kad nors bordiurus nuleistus nuvaziavimui padaro ir zalias juostas papiso, nes iki to tai.... o del ev, tai bet kuriuo atveju, tai yra efektyvesne transporto priemone, negu vidausdegimo variklis. -- t. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ouvbkr$bii$1@trimpas.omnitel.net... > sakau, pradziai uztektu tvarkingo truliku tinklo, paciu truliku ir > praplestu marsrutu. dar salia to fiziskai irengtu (o ne padazytu) > dvirtakiu, ka galima butu padaryti dalinai dabartiniu gatviu saskaita del > sumazejusio auto srauto. reik projektuoti ir orientuoti miesto trasporto > sistema i tai, kad mazinti auto kieki, o ne bandyt isradinet aka pigesne > ir svaresne jos alternatyva su intencija didinti ju kieki, kas bet kuriuo > atveju yra utopija, tegu jeigu ne technologiskai, tai fiziskai - netilps > visi norintys nei pravaziuot, nei prisiparkuot. > > On 2017.11.20 20:54, tomasz wrote: >> gerai isvystyto ir patogaus VT tu brol nepatempsi. >> ipac su LT keleiviu kiekiu. >> paziurek kiek londej metro kastuoja. >> >> >