Nu tai pinigais labai lengva paskaičiuoti, visų pirma atmetam visas tas blevyzgas apie ekologijas, gamybos kaštus ir transportavimą ir žiūrim tik iš vartotojo pusės. Tarkim imam tesla model s 75d, baterija 75 kwh, ją pakraut kainuos 0,124 Eur/kWh * 75= 9,3 EUR na ten yra praradimai kraunant, tai apvalinam iki 10 EUR. Imam pesimistiškiausią Dainiusho scenarijų kad ji gali nuvažiuoti tik 200 km (realiai tai daugiau nu bet dzin). Taigi gauname 10 / 200 = 0,05 EUR /km , kilometro savikaina. http://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/kiek-kainuoja-elektra-2017-m..html , ėmiau brangiausią tarifą namams Na o daba imam kokį mano Avensį, maniškis rodo kažkur apie 9 litrus benzo vidurkis per metus maždaug, benzo kaina 1.08 pigiausia šiandien (iš degalukainos.lt) skaičiuojam - 9 * 1,08 / 100 = 0,09 EUR/km Total 0,05 vs 0,09, beveik dvigubai, tai čia dar viskas apvalinta i blogesnę pusę, realiai skirtumas gerokai didesnis, turint galvoj kad tesla nuvažiuoja gerokai daugiau nei 200, pakraut ją galima ne tik namie ir t.t. Štai jums ir prašom. Aj dar aptarnavimas skiriasi, nu bet tiek to. "Nerijus" parašė naujienų news:ov1bhc$sqc$1@trimpas.omnitel.net... On 2017-11-21 12:10 AM, CodeC wrote: > Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 kW�h/100 km > (0.17 to 0.37 kW�h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power > consumption > is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla Motors indicates > that the vehicle efficiency (including charging inefficiencies) of their > lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 kW�h/100 km (0.21 kW�h/mi) and > the well-to-wheels efficiency (assuming the electricity is generated from > natural gas) is 24.4 kW�h/100 km (0.39 kW�h/mi).[82] Kitaip sakant lygiai puse energijos suedama jai atitransportuot iki razetes. Nes nuo dujos iki ratu = 2x nuo razetes iki ratu. Taip, kad netaip jau taupu bendroj sumoj gaunas. Ir tas ~30% efektyvumas kuri duoda tiesiog duja -> ratai yra ne tokia jau ir tragedija. N. M.