mano asmenine nuomone, tai analogiskos dvi utopijus, kuriu bent jau mes nesulauksim. o cia bent minimalus bandymas pagristi sia nuomone: kas liecia teslas, tai ten isvis tokia nedadelka, kad net neverta gilintis. pre-pre-pre-alfa versija, kur nerasi nei vienos sistemos masinoj, kuri nebutu apverkta ir ispyzdavota youtubej eiliniu useriu. tiek autopilotai, tiek saugumo sistemos tiek durys, tiek remote valdymas. net tuo atveju, kai 'tipo veikia' autopilotas, paziurejus atidziau pamatysi, kad placiam USA autobane, kur kamsciu vadina tai, kai gretimose jusotose atsiranda auto ir greitis nukrenta <40mph, vidury sviesios, sausos vasaros dienos, tesla 'mato' masinas tik keliolikos metru atstumu. daugiausiai nuveike EV ir autonomkiu researche ko gero yra NIO su EP9 modeliu. tai geras pvz, kiek kainuoja padaryt tikrai vaziuojanti EV, kuris ne pora kartu iki 100kmh isibegeja per 2s, o realiai gali vaziuot realiom salygom. kas liecia autonomija, tai palyginimui: EP9 lap time: 2:11.30 (driver) 2:40.33 (auto) tai yra kaip peskom iki menulio. cia dar turint galvoj, kad uzduotis salyginai paprasta: tuscia trasa, saugumas px, uztenka ismokt laiku stabdyt ir gazuot. net tokiom salygom automatika dar toli grazu neprilygsta zmogaus samonei, refleksam ir protui. visi radarai ir davikliai cia px, ne ten esme. apie vaziavima realiam mieste su kitais auto, pesciaisiais ir kruva nenumatytu besikeicianciu salygu - galima tik svaiciot. On 2017.11.22 09:52, Nerijus wrote: > On 2017-11-21 05:01 PM, CodeC wrote: >> tai kuo gristi tokie optimistiniai pareiskimai? > > Mano asmenine nuomone. > IMHO, tai savivaldis auto, yra daug realiau nei teslos svajones per 5 > metus nukilinti viso pasaulio auto gamintojus. > > N. M. >