On 11/20/17 16:42, tranzoo wrote: > butent. maglevas tiesiog sustos. o kad sustoti greiciau - leciau > vaziuot. gaunasi neka greiciau nei dabartiniais ici. > hiperloopas gi atpis viska greiciu. bentjau teoriskai. Tipo hyperlupas neturi tu paciu sustojimo problemu? Ar jam irgi reikes vaziuot letai? Nematau skirtumo apart to, kad sugedus hiperlupui tampi uzdarytas skarbonkej kazkokiam vamBzdyje be sanso paciam issikrapstyt laukan. Kol kazkas neatvaziuos is toli ir neisgelbes. Kas del greicio, tai lektuvu jis neatpis. Bo tures lygiai tas pacias saugumo problemas ir infrastruktura nebaisiai besiskiriancia nuo siuolaikiniu aerouostu. Su visais patikrinimais ir pan laiko gaisatim. Zodziu kol kas tai panasu i brangu ir fancy sprendima ieskanti savo problemos. Va kas butu realiau, pigiau ir prasmingiau, tai virs esamu autostradu pastatyt estakadas su begiais ir jais paleist car treinus, tebunie su individualiom platformom kiekvienai masinai. Kad valintu kokiais 200km/h, leistu individualiai nuriedet nuo begiu ten kur reikia ir kaina butu panasi i islaidas vaziuojant paciam. Sutaupytum tiek ant trinties, tiek ant aerodinamikos, plius nereiketu tokiu dideliu individualiu baKteriju, nes vilnius-klaipeda jas nusodintu lygiai neikiek. Kazka panasaus jau yra padare sveicarai.