Aš apie tai, kad šiandien vardan ekonomijos EV pirkt neišeina. Tik tiek. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2017-11-22 09:30, amenox wrote: > Ta prasme perkant už tokią pačią kainą ne EV jau kažkas bus kitaip iš > ekonomijos pusės? :) > > "Caponi" wrote in message news:ov28ku$jn3$1@trimpas.omnitel.net... > > Nu tei jei tik tokia ekonomija, tai paskaičiuok tada per kiek atsipirks > pradinis mašinų kainų skirtumas. O įvertinant dar visus nepatogumus, tai > elektrokaro pirkt visai nesinori... > > > -- > Caponi > Toyota Corolla '07 1.6i > Honda CRV '08 2.0 i-VTEC > > > On 2017-11-21 22:53, amenox wrote: >> Nu tai pinigais labai lengva paskaičiuoti, visų pirma atmetam visas >> tas blevyzgas apie ekologijas, gamybos kaštus ir transportavimą ir >> žiūrim tik iš vartotojo pusės. >> >> Tarkim imam tesla model s 75d, baterija 75 kwh, ją pakraut kainuos >> 0,124 Eur/kWh * 75= 9,3 EUR na ten yra praradimai kraunant, tai >> apvalinam iki 10 EUR. Imam pesimistiškiausią Dainiusho scenarijų kad >> ji gali nuvažiuoti tik 200 km (realiai tai daugiau nu bet dzin). >> Taigi gauname 10 / 200 = 0,05 EUR /km , kilometro savikaina. >> >> http://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/kiek-kainuoja-elektra-2017-m..html >> , ėmiau brangiausią tarifą namams >> >> Na o daba imam kokį mano Avensį, maniškis rodo kažkur apie 9 litrus >> benzo vidurkis per metus maždaug, benzo kaina 1.08 pigiausia šiandien >> (iš degalukainos.lt) skaičiuojam - 9 * 1,08 / 100 = 0,09 EUR/km >> >> Total 0,05 vs 0,09, beveik dvigubai, tai čia dar viskas apvalinta i >> blogesnę pusę, realiai skirtumas gerokai didesnis, turint galvoj kad >> tesla nuvažiuoja gerokai daugiau nei 200, pakraut ją galima ne tik >> namie ir t.t. Štai jums ir prašom. Aj dar aptarnavimas skiriasi, nu >> bet tiek to. >> >> "Nerijus" parašė naujienų news:ov1bhc$sqc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 2017-11-21 12:10 AM, CodeC wrote: >>> Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 >>> kW�h/100 km >>> (0.17 to 0.37 kW�h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power >>> consumption >>> is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla Motors >>> indicates >>> that the vehicle efficiency (including charging inefficiencies) of their >>> lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 kW�h/100 km (0.21 >>> kW�h/mi) and >>> the well-to-wheels efficiency (assuming the electricity is generated >>> from >>> natural gas) is 24.4 kW�h/100 km (0.39 kW�h/mi).[82] >> >> Kitaip sakant lygiai puse energijos suedama jai atitransportuot iki >> razetes. >> >> Nes nuo dujos iki ratu = 2x nuo razetes iki ratu. >> >> Taip, kad netaip jau taupu bendroj sumoj gaunas. Ir tas ~30% >> efektyvumas kuri duoda tiesiog duja -> ratai yra ne tokia jau ir >> tragedija. >> >> N. M. >