nesuprantu is kur toks didelis procentas i teigiama puse. model x/s p100d kainuoja 140K. ir NEPELNINGAS vistiek :) ir gerai vaziuoja tik nuo sviesoforo iki perrejos. zieda krovininis van'as greiciau apvaziavo, nes sitas brangus ir inovatyvus sedevras po keleto minuciu i limp mode nuejo. daromas is sportinio intereso nelabai susivokiantiems aplinkoj botanikams dziugint ir vilti zadint. tai kiek jis turetu kainuoti, kad vaziuotu normaliai ir dar pelningas butu? 200k? 300k? ahujiena inovacija. uz tiek bet kas toki pati pries 20 metu jau butu padares. tik, kad niekam tokio nereik. On 2017.11.16 10:45, DK wrote: > Tai vat aš ir sakau, sudėjus visus dėmenis Teslai suklestėt ir žlugt > šansai yra 50/50. > > On 2017.11.16 10:28, CodeC wrote: >> o tada norgai galu gale pasitvirtins vis atidedama lengvatu atsaukima >> luxury ev'ams ir is rinkos trukumo gausis perteklius :) >> >> On 2017.11.16 10:26, DK wrote: >>> "Pigus" sedanas turi suktis 30-40 Keur ribose, bet kaip suprantu >>> dabar tas jiems nesigauna. Jie ir pre-orderių susirinkę turi kosmosą, >>> o planai maximum yra 5000 vnt/savaitei. >>> Planus jau kažkelintą ketvirtį nukelinėja, dabar iš gruodžio perkėlė >>> į 2018 1 ketvirčio pabaigą, poto turbūt vėl nukels. >>> >>> >>> >>> On 2017.11.16 00:04, Invertuota panda wrote: >>>> On 11/15/17 11:23, DK wrote: >>>>> Su mobileye susipyko, "pigaus" sedano gamybą atideda (nu ok, >>>>> nedaug, bet vis "perstumia" ketvirčiais), pelno nėra. >>>> >>>> ir dar "pigus" jis labai jau teoriskai. Gerai, ne tesla s uz >>>> 100keur, bet bus uz 60keur. Uz tokE baPkE jau svieciasi visai >>>> neblogas business middle class kibiras. Ir be visu tu tesliniu >>>> hemaroju is serijos "kur pasikraut". >>>> >>>> Ai, dar dameskim, kad jurpe jie siuo metu darinkineja ar ne 200 >>>> kibiru per diena. Su tokiais abarotais iki masinio musu rinkos >>>> uzkariavimo kaip pesciom iki menulio. >>>> >>> >> >