kad ir tapati banali megane uz 17keur vairuojasi autostradose puikiai. net zenklus bando skaityt... -- T "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:ougt2t$esl$1@trimpas.omnitel.net... > On 11/15/17 08:51, Herkus wrote: >> O tu mestelk pora realiu egzemplioriu kurie turi susideje visa tai. Ir >> susideje nuo tada kai tesla pradejo eit. Kurie cia turejo tokius didelius >> kiausus? > > Marketingas rulina :) > > Jei ka, tai Tesla siai dienai ir pati neturi to "autopiloto" ir tik zada > kad bus netolimoje ateityje. > > Bo suprato tai ka kiti ne vakar gime zinojo jau senai - tokioj stadijoj > kokia pas Tesla jis dar nera paruostas vartojimui. Ir kai neisvengiamai > eme nutikti tragiskos avarijos varztus vel uzsuko. Tada pac muskas turejo > aiskint, kad "autopilotas" tai tik marketinginis pavadinimas ir visai jis > ne autopilotas. > > O tas vairavimo asistentu fycias kurias siulo Tesla siais laikais gali > rasti pas praktiskai belekuri save gerbianti gamintoja. Ir net ne teslos > klaseje "virs 50k$", o netgi tokiuose kibiruose kaip VW Golp. Ir jau N > metu, pvz kolegos guolis irgi savarankiskai pizdinai autobanais, pac > vairuoja, pac stabdo pries kliutis etc etc. Reikia tik kaip ir pas tesla > periodiskai pridet pirsta prie vairo, nes tokie istatymai (ant kuriu tesla > pradziai dejo skersa). > Visokie ten mersai, audi ir co turi ir dar zymiai labiau advanced > asistentu. Pvz moka vaziuot pagal zenklus (tesla nemoka), moka > savarankiskai pravaziuot tokius dalykus kaip ziedas (pristabdyt iki kiek > reikia ir veliau pagreitet).