Sukt po 50kkm per metus, rimtai? :) As suprantu taip kaip antra auto seimoj, ypac jei daug autobusu juostu pakeliui i darba, ar dirbi kur parkingo ner. Su plug-in'iu netenki ir tu vieninteliu privelegiju LT salygom, lieka hemarojus su krovimu ir nekazka pliusu. 2017.11.20 17:40, tranzoo rašė: > sekantis bus. bentjau plug-in hibridas. > > -- > T > > "Nevkurse" <nevkurse@mail.com> wrote in message > news:ouudfj$i22$1@trimpas.omnitel.net... >> Kaip didelis ev uztarejas, turetum kaip minimum viena garaze turet. >> Prisipazink, ka ten slepi. Ar vistik sh... su tuo usability ir todel >> drozi dyzelini Golfa? >> >> 2017.11.20 10:49, tranzoo rašė: >>> nepradek tik tu situ kodekiju... >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:oundsj$hog$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bet tai matai kad visomis usability prasmėmis EV yra didelis >>>> žingsnis atgal. >>>> >>>> 2017.11.17 21:32, amenox rašė: >>>>> Man tik įdomu kaip išvis tie automobiliai atsirado, gi su arkliu ir >>>>> vežimu žymiai geriau buvo, ir akalogiška vysks. Neveltui visi >>>>> priešinosi, gi žinojo kad anksčiau ar vėliau Muskas savo teslą >>>>> padarys. :) >>>>> >>>>> "Invertuota panda" parašė naujienų >>>>> news:ouncnl$gua$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> On 11/17/17 16:37, amenox wrote: >>>>>> Blyn, tesla xuinia, hiperlup xuinia, atsinaujinanti energetika >>>>>> xuinia, visokie boston dynamiksai su speis iksais ir >>>>>> kriptovaliutom hypsterių vaikų žaidimai, tai kas belieka? Taip, >>>>>> mastyti plačiau, nusipirkt kelių >>>>> >>>>> Daugelis is paminetu tikrai taip. Ir sudegine baPkes tiesiog prapuls. >>>>> >>>>> Pvz kad ir tox hiperlupas: kuom jis radikalei gereu uz toki maglev'a? >>>>> Tarkim fliukai jau senai turi toki realiai veikianti. Bet niekas nx >>>>> nenori statyt apart kinieciu kuriem tai tiesiog investicija i >>>>> pontus. O >>>>> juk ir valit greit ir konstrukTSija 1000 kartu paprastesne uz >>>>> hiperlupa >>>>> (ir pigesne). >>>> >>> >