kas tau ka stumia? yra nuomone, kuri priesinga naiviems botanikams, ir tiek. kad kolkas uz dyzeli nieko geriau dar niekas nesugalvojo. man asmeniskai tai, kuo uzsiima tesla, patinka. valio, daro idomius projektus, zaislus. kazkam patinka, perka, dziaugiasi. tik nereik svaigti, kad tai revoliucija transporte, kad tai kazka nusluos ar pakeis. On 2017.11.17 22:48, amenox wrote: > Nu tai jei pagal tave bile kas gali pagamint tą EV tai ko daba reikia > stumt ant teslos? Ji ką kažkokią nuodėmę padarė ar ką? Ar įžeidė > kažkieno religinius jausmus kad tačka gali būti tik bmw, wv ar mersas? > > "Invertuota panda" parašė naujienų > news:ounfmq$j6h$1@trimpas.omnitel.net... > > On 11/17/17 20:12, amenox wrote: >> Tesla savo pirmą EV pristatė 2006, 2009 pradėjo pardavinėt. Ką visą >> šitą laiką veikė kiti? Ar EV tai čia pyst pyst padarei garažiuke kai >> reikia > > Kiti laiks nuo laiko padarydavo po koki EV varianta, parduodavo kiek > gaunasi ir pamirsdavo. > > Pvz '91 buvo tokie serijiniai elektriniai peugeot 106, citroen saxo ar > AX. GM'as dare EV1. Dar buvo elektriniai VW Golf Citystromer beigi T2. > Japaskes irgi kazka ten dare. > > Nepamirstam, kad atitinkamos talpos baKterijos eme rastis tik labai > nesenai, mazdaug tada kai tesla pradejo perdarinet lotusus. Ir ju kaina > vis dar nenukrito iki masinio lygio. > >> ir gali pradėt stumdyt? > > Panasiai. ElektromobilEi technologiskai ganetinai paprasti, viskas > pasibaige baKteriju kaina. > > O anas daro ne tesla, o xalatuoti aCkarikai visokiose ten BYD, > parnaslonikuose, LG ir t.t. kontorose kurios su automobilizmu neturi > daug bendro. > > Automobiliu gamintojai beje irgi buvo pradeje gamint savo baKterijas. > Bet ir vel numete ta bizni, bo neapsimokejo. Fabrikus uzdare, zmones > atleido. Dabar vel po truputi stato naujus fabrikus, nes baKterijos > tampa strateginiais komponentais.